Είκοσι παράγοντες που επηρεάζουν τον ρυθμό διείσδυσης των ηλεκτρικών οχημάτων στην αγορά

blonde lesbians very hot cam show.desi xxx brandi lyons teaches you the meaning of pain.
pornhun
hd porn

Η πρόβλεψη για το πότε τα ηλεκτρικά οχήματα θα επικρατήσουν στην αγορά των αυτοκινήτων δεν είναι μια απλή υπόθεση. Κάποιοι ίσως πιστεύουν ότι, θα ξυπνήσουμε ένα ωραίο πρωί και θα δούμε ξαφνικά μια έκρηξη στις πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων, παρόμοια με την έκρηξη των πωλήσεων των smartphones πριν από μια δεκαετία. Οι διαδικασίες των πωλήσεων των αυτοκινήτων όμως είναι πολύ πιο περίπλοκες και μια ξαφνική έκρηξη στις πωλήσεις τους είναι μάλλον απίθανη.

Τα ηλεκτρικά οχήματα σαφώς βρίσκονται στην πορεία προς τη μαζική τους διείσδυση στην αγορά, αλλά υπάρχουν δυνητικά δεκάδες παράγοντες που θα μπορούσαν είτε να επιταχύνουν είτε να καθυστερήσουν την αύξηση των πωλήσεών τους.
Ας δούμε μερικούς από αυτούς τους παράγοντες, χωρίς να ισχυριζόμαστε ότι το πλήθος τους είναι και το τελικό.
Διαθεσιμότητα Μοντέλων
Η διαθεσιμότητα στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας και καθορίζει τις πωλήσεις τους. Όταν κάποιος επισκέπτεται την έκθεση μιας αντιπροσωπείας αυτοκινήτων και ο πωλητής μπορεί να του επιδείξει 5 ή 10 ηλεκτρικά οχήματα και όχι μόνο 1 ή 2, τότε η πιθανότητα πώλησης ενός ηλεκτρικού οχήματος αυξάνεται σημαντικά. Όμως, στις εκθέσεις των αντιπροσωπειών πιθανότατα δεν θα δούμε να είναι διαθέσιμα προς πώληση πολλά μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων για τα επόμενα λίγα χρόνια.


Ανταγωνιστικότητα κόστους με σχέση με τα συμβατικά οχήματα
Πολλοί αναλυτές της αγοράς των αυτοκινήτων επισημαίνουν το χαμηλότερο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας των ηλεκτρικών οχημάτων καθιστώντας τα προς το παρόν συγκρίσιμα με το κόστος των συμβατικών οχημάτων. Αλλά δεν λαμβάνουν υπόψη μια σημαντική παράμετρο. Μόνο οι διαχειριστές στόλων αγοράζουν οχήματα με βάση το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας. Οι περισσότεροι ιδιώτες καταναλωτές αγοράζουν ένα όχημα με βάση την τιμή της αγοράς του και τις μηνιαίες πληρωμές δανείου ή μίσθωσης που μπορούν να αντέξουν οικονομικά ή είναι πρόθυμοι να πληρώσουν. Οπότε, μια μεγάλη διαφορά στην τιμή πώλησης ενός ηλεκτρικού οχήματος σε σχέση με ένα συμβατικό αποτελεί ένα σημαντικό εμπόδιο στην διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων στην αγορά. Όταν τα ηλεκτρικά οχήματα αποκτήσουν συγκρίσιμη αυτονομία οδήγησης και μια τιμή ίδια ή τουλάχιστον πολύ κοντά σε αυτήν των συμβατικών οχημάτων – χωρίς τα τυχόν κίνητρα αγοράς – τότε και μόνο τότε θα εξαλειφθεί αυτό το μεγάλο εμπόδιο.
Υποδομές φόρτισης
Η μεγάλη και πυκνή διαθεσιμότητα σταθμών ταχείας φόρτισης κατά μήκος των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, καθώς και σταθμών ημιταχείας φόρτισης μέσα στις αστικές περιοχές είναι ζωτικής σημασίας για την προώθηση της μαζικής διείσδυσης των ηλεκτρικών οχημάτων. Άλλες σημαντικές παράμετροι στο θέμα των υποδομών φόρτισης είναι η «τίμια χρέωση» και η διαλειτουργικότητα. Το τελευταίο διάστημα, και σε πολλές διαφορετικές περιοχές του πλανήτη, παρατηρείται η αλλαγή του μοντέλου χρέωσης προς το μοντέλο χρέωσης με βάση την καταναλωθείσα ενέργεια και όχι με βάση τον χρόνο που διαρκεί η φόρτιση που εφαρμοζόταν πριν. Η αιτία της αλλαγής αυτής είναι η φυγή των ιδιοκτητών ηλεκτρικών οχημάτων από τα δίκτυα φόρτισης που χρησιμοποιούσαν αυτό το μοντέλο χρέωσης προς άλλες λύσεις, όπως η φόρτιση μόνο στο σπίτι ή στο χώρο δουλειάς. Η διαλειτουργικότητα μεταξύ των δικτύων φόρτισης εμφανίζεται με τη μορφή κοινής πλατφόρμας πληρωμών από διαφορετικές εταιρίες, με σκοπό τη μείωση του λειτουργικού κόστους, αλλά και την ύπαρξη της δυνατότητας για τον χρήστη να χρησιμοποιεί μια κάρτα ή εφαρμογή σύνδεσης του οχήματός του στους σταθμούς φόρτισης. Η ανάπτυξη των υποδομών φόρτισης και η ορθολογική λειτουργία τους αποτελεί έναν ιδιαίτερα κρίσιμο παράγοντα στην αύξηση της διείσδυσης των ηλεκτρικών οχημάτων στην αγορά, με πολλούς καταναλωτές να περιμένουν έως ότου οι σταθμοί φόρτισης να είναι πανταχού παρόντες πριν αγοράσουν ένα ηλεκτρικό όχημα.
Αυτονομία Οδήγησης
Ενώ οι περισσότεροι αναλυτές πιστεύουν ότι μια αυτονομία των 400-500 χιλιομέτρων είναι το κλειδί για τη μαζική διείσδυση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην αγορά, άλλοι πιστεύουν ότι ένα μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών (ειδικά αυτών που δεν αγοράζουν πρώτοι και των φανατικών αγοραστών οχημάτων ειδικών κατηγοριών) θα περιμένουν να προβούν σε αγορά ενός ηλεκτρικού οχημάτων μέχρι τη στιγμή που η αυτονομία του γίνει ίση ή μεγαλύτερη με αυτήν των συμβατικών οχημάτων. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να χρειαστεί μια αυτονομία 650-800 χιλιομέτρων μέχρι τη στιγμή που τουλάχιστον οι μισοί καταναλωτές να κάνουν το βήμα για την αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος. Αυτή η προσδοκία μεγαλύτερης αυτονομίας, με βάση τις εξελίξεις στον τομέα της αυτονομίας των ηλεκτρικών οχημάτων, ενδέχεται να προσθέσει περίπου 5 χρόνια στο χρονοδιάγραμμα μαζικής διείσδυσης.
Ταχύτητα Φόρτισης
Οι καταναλωτές έχουν συνηθίσει να ανεφοδιάζουν τα συμβατικά οχήματά τους σε 5-7 λεπτά περίπου. Οι πρόωροι αγοραστές των ηλεκτρικών οχημάτων δεν έχουν κανένα πρόβλημα να φορτίζουν το όχημα τους κατά τη νύχτα ή στη δουλειά τους, καθώς και με τον προγραμματισμό παράλληλων δραστηριοτήτων όπως να γευματίζουν στο εστιατόριο ενός σταθμού εξυπηρέτησης αυτοκινήτων και ταυτόχρονα να φορτίζουν το αυτοκίνητο τους στον παρακείμενο φορτιστή. Αλλά αυτή η αλλαγή στον τρόπο ανεφοδιασμού, ενώ ταυτόχρονα κάποιος κάνει άλλα πράγματα, θα είναι αποδεκτή από τους μαζικούς καταναλωτές; Ποιος θα είναι ο αποδεκτός χρόνος για μια φόρτιση του 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας για τους μαζικούς αγοραστές ενώ βρίσκονται μακριά από το σπίτι τους; Αρκούν 20 έως 30 λεπτά ή περισσότερο με ταχεία φόρτιση DC ή ένα σημαντικό ποσοστό των καταναλωτών θα αναμένει να προβεί σε αγορά μέχρι τη στιγμή που τα ηλεκτρικά οχήματα να φορτίζονται σε περίπου 10 λεπτά; Ο μεγάλος χρόνος φόρτισης μπορεί τελικά να είναι ένα μεγάλο εμπόδιο για πολλούς καταναλωτές όταν τα περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα έχουν αυτονομία μικρότερη των 500 χιλιομέτρων.
Τιμές των συμβατικών καυσίμων
Η τιμή της βενζίνης και του πετρελαίου είναι αδύνατο να προβλεφθεί, αλλά έχει τεράστιο αντίκτυπο στην διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων. Μια σημαντική αύξηση της τιμής της βενζίνης και του πετρελαίου θα μπορούσε να αυξήσει σημαντικά το ενδιαφέρον των καταναλωτών για επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα ή ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας και να κάνει τους εμπόρους αυτοκινήτων να ωθούν τους καταναλωτές προς πιο αποδοτικά ως προς το κόστος λειτουργίας οχήματα. Αλλά, αν οι τιμές των συμβατικών καυσίμων παραμένουν περίπου εκεί που βρίσκονται σήμερα ή ακόμη και αν μειωθούν, τα ηλεκτρικά οχήματα καθίστανται λιγότερο ελκυστικά σε μια μεγάλη μερίδα καταναλωτών.

Προσφορά μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων
Ας υποθέσουμε ότι η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αυξηθεί πολύ ξαφνικά. Λογικά, τότε η διαθεσιμότητα των μπαταριών τους δεν θα μπορέσει να ανταποκριθεί σε αυτήν την αύξηση της ζήτησης. Αυτό το γεγονός όμως είναι μάλλον απίθανο να συμβεί, καθώς η παραγωγή μπαταριών είναι πιθανότερο να αυξηθεί με περίπου τον ίδιο ή υψηλότερο ρυθμό αυτόν της ζήτησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Εάν η παραγωγή μπαταριών αρχίσει να κλιμακώνεται ανοδικά με σημαντικό ρυθμό και με αυξημένο ανταγωνισμό μεταξύ των προμηθευτών, η τιμή των μπαταριών θα μειωθεί με ταχύτερο ρυθμό από ό, τι πολλοί αναλυτές προβλέπουν, οδηγώντας έτσι σε ανταγωνιστικότερα ηλεκτρικά οχήματα.
Εξελίξεις στην τεχνολογία των μπαταριών
Οι μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων εμφανίζουν ανοδική τάση ως προς την αυτονομία της τάξης του 10-20% και καθοδική τάση ως προς το κόστος της τάξης του 20% περίπου κάθε χρόνο. Επίσης, αναμένεται ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρίες στερεάς κατάστασης θα αρχίσουν να διατίθενται στην αγορά μάλλον κοντά στο 2025 και ενδεχομένως με αυξήσεις αυτονομίας κατά 2 έως 3 φορές. Όταν τα συγκροτήματα μπαταριών των ηλεκτρικών οχημάτων θα μπορούν εύκολα να προσφέρουν αυτονομία 600-800 χιλιομέτρων με κόστος περίπου ή κάτω από 100$ ανά kWh, τότε η αυτονομία και το κόστος δεν θα αποτελούν πρόβλημα.
Οικονομικές Συνθήκες
Οι οικονομικές κρίσεις έχουν σημαντικό αντίκτυπο στις πωλήσεις των οχημάτων γενικότερα και, μετά τη λήξη τους, χρειάζεται μεγάλο χρονικό διάστημα για να ανακάμψουν οι πωλήσεις από την πτώση τους. Μια μελλοντική οικονομική ύφεση μπορεί ενδεχομένως να επηρεάσει τις πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων έναντι των συμβατικών οχημάτων είτε θετικά είτε αρνητικά με βάση πολλούς σχετικούς συντελεστές. Εάν τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν κόστος ισοδύναμο ή κοντά στο κόστος των συμβατικών οχημάτων και οι τιμές των συμβατικών καυσίμων αυξηθούν, πολλοί καταναλωτές θα μπορούσαν να επιλέξουν ένα ηλεκτρικό όχημα έναντι ενός συμβατικού λόγω του χαμηλότερου κόστους λειτουργίας του. Εάν, από την άλλη πλευρά, οι τιμές των συμβατικών καυσίμων διατηρηθούν ή πέσουν πολύ χαμηλά και το κόστος αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων – ειδικά στη χαμηλή περιοχή κόστους – εξακολουθεί να είναι ελαφρώς υψηλότερο από αυτό των συγκρίσιμων συμβατικών οχημάτων, οι καταναλωτές που κάνουν τις αγορές τους βάσει του προϋπολογισμού τους ενδέχεται να επιλέξουν να αγοράσουν ένα συμβατικό όχημα.

Κίνα
Η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο για τις πωλήσεις οχημάτων και την τρέχουσα περίοδο η κινεζική κυβέρνηση προωθεί τα ηλεκτρικά οχήματα. Ό,τι γίνεται στην Κίνα επηρεάζει σημαντικά τον υπόλοιπο κόσμο. Δεδομένου ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες από τη Γερμανία, την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και τις ΗΠΑ επικεντρώνονται όλο και περισσότερο στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων για την αγορά της Κίνας, μπορούμε να πούμε ότι σύντομα πολλά από αυτά τα μοντέλα (ή παραλλαγές τους) θα καταλήξουν να παρουσιάζονται στις εκθέσεις των αντιπροσωπειών και σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο. Η σχέση αυτή όμως λειτουργεί και αντίστροφα. Η Κίνα, έχοντας πλέον αποκτήσει τεχνογνωσία και κατασκευαστική ικανότητα, αλλά και έχοντας οργανώσει πλήρως την εφοδιαστική αλυσίδα που απαιτεί η κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων, ήδη έχει αρχίσει να «πατάει» πόδι στην αγορά της Ευρώπης. Η κινέζικη απόβαση στην Ευρώπη εξελίσσεται και στο πεδίο των ηλεκτροκίνητων λεωφορείων αλλά και στο πεδίο των επιβατηγών οχημάτων και των μικροαυτοκινήτων.
Κυβερνητικές Απαγορεύσεις / Κανονισμοί
Αρκετές χώρες και πόλεις σε όλο τον κόσμο όπως παραδείγματος χάριν η Γερμανία, η Γαλλία, η Ινδία, το Ηνωμένο Βασίλειο έχουν ανακοινώσει προγραμματισμένες απαγορεύσεις κυκλοφορίας συμβατικών οχημάτων σε συγκεκριμένες περιοχές. Όμως, καθώς αυτές οι απαγορεύσεις κυκλοφορίας συμβατικών οχημάτων γίνονται πιο συνηθισμένες σε χώρες από όλο τον κόσμο, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα αναγκαστούν να αυξήσουν δραματικά τη γκάμα των προϊόντων τους με ηλεκτρικά οχήματα. Από την άλλη πλευρά, η πιθανή αποδυνάμωση των απαιτήσεων CAFE (μείωσης εκπομπών καυσαερίων) θα μπορούσε να καθυστερήσει τις επενδύσεις από ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες προς την κατεύθυνση παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς αυτές σίγουρα θα θελήσουν να μεγιστοποιήσουν τα βραχυπρόθεσμα κέρδη τους από τις πωλήσεις των υπαρχόντων μοντέλων τους ενώ θα περιμένουν να αυξηθεί η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα και να μειωθεί το κόστος των μπαταριών.
Κυβερνητικά κίνητρα
Πολλές κυβερνήσεις -σε επίπεδο περιφέρειας και χώρας- προσφέρουν στους καταναλωτές κίνητρα για τα ηλεκτρικά οχήματα στα οποία περιλαμβάνονται από επιδοτήσεις αγοράς έως εκπτώσεις φόρων. Τα μέτρα αυτά έχουν πάντα συγκεκριμένη χρονική διάρκεια. Η απώλεια αυτών των κινήτρων σε διάφορες περιοχές ή η προσθήκη (ή η επέκταση των υφιστάμενων) θα μπορούσε να έχει σημαντική αρνητική ή θετική επίδραση στις πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων σε διάφορες αγορές.
Οι δεσμεύσεις των «παραδοσιακών» αυτοκινητοβιομηχανιών
Ενώ πολλές από τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες μιλούν για τα μεγάλα σχέδιά τους για τον «εξηλεκτρισμό», στην πραγματικότητα μόνο μερικές από αυτές, όπως οι Volkswagen, Volvo και Mercedes-Benz, φαίνεται να είναι πραγματικά πεπεισμένες ότι το μέλλον ανήκει στα ηλεκτρικά οχήματα. Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες εξακολουθούν να βλέπουν τα συνηθισμένα υβριδικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα τους ως το μεγαλύτερο μέρος του στόλου τους για τα επόμενα χρόνια. Και οι ηγεσίες σε αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Mazda, η Honda, η Toyota και ακόμη και η Ford φαίνεται ότι ακόμα και σήμερα να μην πείθονται για το μέλλον των ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας.

Εκπαίδευση πωλητών αντιπροσωπειών
Ένα από τα τρέχοντα γνωστά εμπόδια στις πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων είναι η έλλειψη γνώσης και κατάρτισης στους πωλητές αυτοκινήτων σχετικά με την τεχνολογία των ηλεκτρικών οχημάτων. Πολλοί από τους πωλητές, εξαιτίας αυτού του ελλείμματος, θα προσπαθήσουν να κατευθύνουν τους υποψήφιους αγοραστές προς τα συμβατικά οχήματα. Όσο πιο γρήγορα οι έμποροι εκπαιδεύσουν τους πωλητές τους ώστε τουλάχιστον να γνωρίζουν καλά τι είναι τα ηλεκτρικά οχήματα, τόσο πιο γρήγορα θα δούμε αύξηση των πωλήσεων των ηλεκτρικών οχημάτων.
Εκπαίδευση – κατάρτιση τεχνιτών
Η πείρα έχει αποδείξει ότι η ύπαρξη των καλά οργανωμένων και εκπαιδευμένων συνεργείων επισκευής και συντήρησης οχημάτων αποτελεί βασική προϋπόθεση για την πώληση οποιουδήποτε οχήματος. Ο λόγος είναι ότι βασικό κριτήριο για την αγορά ενός οχήματος γενικότερα είναι η σιγουριά που προσφέρουν τα συνεργεία αυτά στον υποψήφιο αγοραστή, και για την απαιτούμενη συντήρηση του οχήματος τους αλλά και για την γρήγορη και επαγγελματική αντιμετώπιση οποιουδήποτε προβλήματος εμφανιστεί στο μέλλον.
Δεσμεύσεις / προγράμματα εταιριών ηλεκτρικής ενέργειας
Με την κατά κεφαλή κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας να μειώνεται, οι εταιρίες ηλεκτρικής ενέργειας βλέπουν πλέον τα ηλεκτρικά οχήματα ως το κλειδί για την αύξηση των εσόδων τους, αλλά και για τις δυνατότητες αποθήκευσης ενέργειας στις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων μέσω της τεχνολογίας διασύνδεσης οχήματος – δικτύου για τη διαχείριση των αιχμιακών καταστάσεων της ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας. Θα μπορέσουμε να δούμε μια αύξηση στην διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων στην αγορά εάν οι επιχειρήσεις ηλεκτρικής ενέργειας σε όλο τον κόσμο κάνουν μεγάλες επενδύσεις στις υποδομές φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και εάν ξεκινήσουν προγράμματα εφαρμογής της τεχνολογίας διασύνδεσης ηλεκτρικών οχημάτων – δικτύου και προωθήσουν μειωμένες χρεώσεις για τη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων.
Εφαρμογή της τεχνολογίας διασύνδεσης ηλεκτρικών οχημάτων – δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας
Τα ηλεκτρικά οχήματα χρειάζονται ένα πρωτοποριακό πλεονέκτημα έναντι του συμβατικών οχημάτων για να προσελκύσουν πραγματικά το ενδιαφέρον των μαζικών καταναλωτών. Αυτό το πλεονέκτημα είναι η εφαρμογή της τεχνολογίας διασύνδεσης ηλεκτρικού οχήματος – δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας (Vehicle to Grid). Σύμφωνα με αυτήν την τεχνολογία, το ηλεκτρικό όχημα χρησιμοποιείται ως μια κινητή αποθήκη ηλεκτρικής ενέργειας, η οποία αποθηκεύεται τις μπαταρίες του οχήματος στις περιόδους χαμηλής ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας από το δίκτυο και χρησιμοποιείται στις περιόδους υψηλής ζήτησης. Όταν οι υποψήφιοι αγοραστές συνειδητοποιήσουν ότι μπορούν να πληρώνονται από την εταιρία ηλεκτρικής ενέργειας για αυτήν την υπηρεσία, σίγουρα θα δουν την αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος με άλλο μάτι.

Ποικιλομορφία προτύπων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, ασύρματη φόρτιση
Τι είναι το J1772 και τι σημαίνει CCS; Τι να σημαίνουν αυτοί οι όροι; Μάλλον, μόνο η Tesla το θέμα της ορολογίας το αντιμετώπισε πιο σωστά χρησιμοποιώντας απλά τον όρο “Superchargers” για τα συστήματα φόρτισης. Στις υπόλοιπες εταιρίες υπάρχει μια πολυμορφία στο ζήτημα της σχετικής ορολογίας και της συμβατότητας των συστημάτων φόρτισης που χρησιμοποιούν. Η κατάσταση αυτή έχει αρνητικό αντίκτυπο στη διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων γιατί προκαλεί σύγχυση και πολλά ερωτήματα στους υποψήφιους αγοραστές. Το εμπόδιο αυτό θα ξεπεραστεί όταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες συνολικά μπορέσουν να ομογενοποιήσουν και να απλοποιήσουν την σχετική ορολογία και βελτιώσουν τη συμβατότητα των συστημάτων φόρτισης. Ακόμη και να μην γίνει αυτό, τη λύση θα δώσει η τεχνολογίας της ασύρματης και αμφίδρομης φόρτισης που κάνει τα πρώτα βήματα της προς την εμπορική χρήση. Όταν αυτή η τεχνολογία χρησιμοποιηθεί μαζικά, πολλοί αρνητές των ηλεκτρικών οχημάτων θα αλλάξουν άποψη λόγω της απλότητας χρήσης που παρέχει η τεχνολογία της ασύρματης φόρτισης. Η τεχνολογία αυτή πρόκειται να γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής στους κατόχους επαναναφορτιζόμενων υβριδικών οχημάτων που χρειάζονται ολιγόλεπτη φόρτιση για τη λειτουργία τους ως ηλεκτρικά οχήματα μόνο για 30 έως 80 χιλιόμετρα.
Ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση των καταναλωτών
Σήμερα, μόνο ελάχιστοι λάτρεις των ηλεκτρικών οχημάτων γνωρίζουν τι τελικά είναι ένα ηλεκτρικό όχημα και πως λειτουργεί. Το συντριπτικό ποσοστό των υποψηφίων αγοραστών οχημάτων γενικότερα είτε έχει ελάχιστες μη επαρκείς γνώσεις είτε διακατέχεται από λανθασμένες πληροφορίες με αποτέλεσμα να υπάρχουν παρανοήσεις. Όμως, όταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες αυξήσουν τις προωθητικές ενέργειες και τη διαφήμιση των ηλεκτρικών οχημάτων η κατάσταση αυτή θα αλλάξει, με αποτέλεσμα το ηλεκτρικό όχημα να γίνει ένα αποδεκτό και πιο κατανοητό προϊόν για τον μέσο καταναλωτή.

Νεοφυείς εταιρίες
Ανεξάρτητα από το εάν τις αγαπάτε, τις μισείτε ή είστε παντελώς αδιάφοροι για αυτές τις εταιρίες που εμφανίστηκαν τα τελευταία χρόνια, όπως είναι η Tesla, αυτές είναι οι εταιρίες που πρωτοστατούν στην προσέλκυση του ενδιαφέροντος και στην ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για τα ηλεκτρικά οχήματα. Ακόμη πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι η επιτυχία που έχουν αυτές οι «νέες» εταιρίες στην κατηγορία των πολυτελών οχημάτων ώθησε μάρκες όπως η Porsche, η Volvo, η Mercedes-Benz, η BMW και η Audi να επιταχύνουν την ανάπτυξη και την παραγωγή των δικών τους ηλεκτρικών οχημάτων.
Από ότι φαίνεται, ο δρόμος προς την εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης στις χερσαίες μεταφορές είναι πολύ μακρύς και η διαδρομή αυτή επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες με πολλούς από αυτούς να είναι απρόβλεπτοι. Μια τέτοια διαδρομή δεν μπορεί και δεν πρέπει να αντιμετωπιστεί σαν ένας αγώνας ταχύτητας 100 μέτρων, αλλά σαν ένας μαραθώνιος που περνά μέσα από αχαρτογράφητα ακόμη εδάφη. Ας απολαύσουμε αυτήν την διαδρομή λαμβάνοντας υπόψη ότι….. σημασία έχει και το ταξίδι.
Του Αργύρη Κοτσιλιέρη
Πτυχιούχου Τεχνολόγου Μηχανικού Οχημάτων

Πηγή : http://www.futuremobility.gr/

sex videos mark woods slowly slid his rod in latinas ass.
jav videos
phim sec granny mature enjoys riding and rimming.