Ναυάγιο της Πύλου: Τι υποστηρίζουν οι Λιμενικοί στο Solomon

blonde lesbians very hot cam show.desi xxx brandi lyons teaches you the meaning of pain.
pornhun
hd porn

Αγαπητή αναγνώστρια, αγαπητέ αναγνώστη,

Δύο χρόνια έχουν περάσει από το ναυάγιο της Πύλου, το πιο πολύνεκρο ναυάγιο που γνώρισε η σύγχρονη ελληνική ιστορία. Περισσότεροι από 600 άνδρες, γυναίκες, και παιδιά έχασαν τη ζωή τους στη θάλασσά μας. Και οι απαντήσεις, ως προς τα αίτια του ναυαγίου, δεν έχουν δοθεί.

Τον περασμένο Μάιο, με βάση τα ευρήματα της ανεξάρτητης έρευνας του Συνηγόρου του Πολίτη, ασκήθηκαν ποινικές διώξεις σε 17 στελέχη του Λιμενικού Σώματος. Ένα μήνα μετά, κατηφορίσαμε με τον συνάδελφο Γιώργο Χρηστίδη από την Θεσσαλονίκη (όπου μένει ο ίδιος) και το Μέτσοβο (όπου έμενα εγώ) στην Αθήνα, για να συναντήσουμε στο γραφείο του στην λεωφόρο Αλεξάνδρας τον δικηγόρο Θρασύβουλο Κονταξή.

Ο κ. Κονταξής έχει αναλάβει την υπεράσπιση των 13 ένστολων λιμενικών (κυβερνήτη και πληρώματος) του περιπολικού σκάφους ΠΠΛΣ-920, του μόνου σκάφους που βρισκόταν στο σημείο εκείνη τη νύχτα. Ο κ. Κονταξής μάς παρουσίασε τη θέση των κατηγορούμενων λιμενικών, σύμφωνα με την οποία αφενός οι ίδιοι ενεργούσαν βάσει των εντολών που λάμβαναν από το Κέντρο Ελέγχου στον Πειραιά, αφετέρου δεν προέβησαν σε καμία αξιόποινη πράξη

Ολόκληρη η συνέντευξη του κ. Κονταξή, όσα είπαμε από την αρχή έως το τέλος, παρουσιάζεται εδώ.

Σε ξεχωριστή δημοσίευση, αντιπαραβάλουμε όσα υποστηρίζει η πλευρά των λιμενικών με τα ευρήματα του πορίσματος του Συνηγόρου του Πολίτη, στο οποίο το Solomon απέκτησε πρόσβαση. Η εικόνα είναι αποκαρδιωτική.

Έτσι, ενώ κατά την εξέτασή του από τον Συνήγορο, στέλεχος του Λιμενικού υποστηρίζει πως δεν ζητήθηκε βοήθεια από άλλη χώρα, καθώς το ελληνικό Κέντρο Ελέγχου είναι «ένα από τα καλύτερα Κέντρα παγκοσμίως», αποκαλύπτονται εσωτερικές παθογένειες και δυσλειτουργίες εντός του Λιμενικού Σώματος. Ενδεικτικά:

  1. Η «σύμπτωση»: Δεν υπάρχει κανένα ηχητικό από την επικοινωνία του Λιμενικού με το αλιευτικό, παρότι αυστηρά ορίζεται ότι οι επικοινωνίες θα πρέπει να καταγράφονται. Ο λόγος; Υπάρχουν οκτώ γραμμές: επτά από αυτές έχουν δυνατότητα καταγραφής και μια όχι (λειτουργεί ως εφεδρική). «Εκ παραδρομής» εμφανίζεται να επιλέχθηκε, για όλη την επικοινωνία του Λιμενικού με το αλιευτικό, η μοναδική αναλογική, δίχως δυνατότητα καταγραφής.

  2. «Στα τυφλά». Σε βάθος 15 ωρών έως το ναυάγιο, το Κέντρο Ελέγχου αποκτούσε αναλυτική ενημέρωση, φωτογραφίες από αέρος και μη, ακόμα και πληροφορίες για την ύπαρξη νεκρών στο αλιευτικό. Το Κέντρο Ελέγχου έστειλε στο σημείο το σκάφος του Λιμενικού δίχως να του δώσει καμία ενημέρωση για τα παραπάνω.

  3. Οι «χαλασμένες» κάμερες. Όταν το Λιμενικό παρέλαβε το σκάφος ΠΠΛΣ-920 το 2021, η υποδοχή στη Σούδα ήταν πανηγυρική. Κυριολεκτικά: κόρνες και επευφημίες. Το σκάφος κόστισε πάνω από 10 εκατ. ευρώ και ναυπηγήθηκε στην Ιταλία με προδιαγραφές που όρισε το Λιμενικό. Αλλά, όταν φτάνει στην Ελλάδα, το υπερσύγχρονο σύστημα καταγραφής του σκάφους εμφανίζεται να «χαλάει»… αμέσως. Επί δύο χρόνια δεν επιδιορθώνεται, επομένως δεν καταγράφονται οι επιχειρήσεις του σκάφους. Μόλις 1,5 μήνα μετά το ναυάγιο, εμφανίζεται να έχει γίνει ό,τι δεν έγινε επό δύο χρόνια: το σύστημα επιδιορθώνεται.

  4. «Τα πτώματα χύμα, δεν έχουμε άλλη επιλογή, κουβέρτα στρωμένη πίσω…». Μια από τις σοκαριστικές συνομιλίες, που δείχνει την παντελή έλλειψη οργάνωσης εκείνο το βράδυ. Το αλιευτικό, με έως και 750 επιβαίνοντες, βυθίζεται. Στο Κέντρο Ελέγχου, στον Πειραιά, διαπιστώνεται ότι το μόνο σκάφος του Λιμενικού στο σημείο διαθέτει μόλις δύο σάκους μεταφοράς σωρών.
Σταύρος Μαλιχούδης
Αρχισυντάκτης, Solomon

sex videos mark woods slowly slid his rod in latinas ass.
jav videos
phim sec granny mature enjoys riding and rimming.