Θες να είσαι ευπαρουσίαστος για μια σύσκεψη Zoom, αλλά διστάζεις να απαρνηθείς την άνεση της αγαπημένης σου πιτζάμα; Μια εταιρεία στην Ιαπωνία δημιούργησε αυτό ακριβώς που χρειάζεται ο σύγχρονος εργαζόμενος της εποχής της τηλεργασίας: το «κοστούμι-πιτζάμα», που συνδυάζει το «επίσημο» στιλ της εμφάνισης γραφείου με την την αίσθηση απαλότητας των ρούχων σπιτιού.
Σύμφωνα με το Reuters, η Aoki Holdings προωθεί τα κοστούμια της, που κυκλοφορούν ήδη σε αποχρώσεις του μπλε, μπεζ, μαύρου και γκρι, σε άνδρες και γυναίκες που εργάζονται από το σπίτι. Πολλοί εργαζόμενοι σε καθεστώς τηλεργασίας αναζητούν μια «ενδιάμεση λύση» ανάμεσα στην πιτζάμα και το κοστούμι για τις εμφανίσεις τους σε διαδικτυακές συσκέψεις και βιντεοκλήσεις, και η εταιρεία τους προσφέρει ακριβώς αυτό.
Όπως επισημαίνει το πρακτορείο, κάθε κομμάτι του «κοστουμιού-πιτζάμα» πωλείται ξεχωριστά, για δυνατότητα mix-and-match. Τα τζάκετ είναι φτιαγμένα από πλεκτό απαλό ύφασμα και συνδυάζονται με ελαστικά παντελόνια, κατασκευασμένα για πολύωρη καθιστική εργασία. Καθένα από τα κομμάτια κοστίζουν περίπου 48 δολάρια στο online κατάστημα της Aoki.
To «κοστούμι-πιτζάμα» δείχνει πώς η βιομηχανία ενδυμάτων προσπαθεί να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα της πανδημίας, που κρατά πλέον στο σπίτι πολλούς εργαζόμενους γραφείου. Η Aoki, που κατασκευάζει ως επί το πλείστον παραδοσιακά κοστούμια, έχει προειδοποιήσει ότι τη φετινή χρονιά θα καταγράψει ζημιά δισεκατομμυρίων γιεν, εξαιτίας των νέων συνθηκών.
Μια έρευνα του Pew Research Center έδειξε ότι οι περισσότεροι Αμερικανοί θέλουν να συνεχίσουν να εργάζονται από το σπίτι ακόμα και μετά την πανδημία. Αυτό σημαίνει ότι πολλές εταιρείες μπορεί να ακολουθήσουν μελλοντικά τον δρόμο που χάραξε η Aoki, προσαρμόζοντας τα προϊόντα τους και φέρνοντας μεγάλες αλλαγές στον χώρο της «μόδας γραφείου».
Μια έρευνα του Pew Research Center έδειξε ότι οι περισσότεροι Αμερικανοί θέλουν να συνεχίσουν να εργάζονται από το σπίτι ακόμα και μετά την πανδημία. Αυτό σημαίνει ότι πολλές εταιρείες μπορεί να ακολουθήσουν μελλοντικά τον δρόμο που χάραξε η Aoki, προσαρμόζοντας τα προϊόντα τους και φέρνοντας μεγάλες αλλαγές στον χώρο της «μόδας γραφείου».
Πηγή: aftodioikisi.gr