Βύρωνας: Κριτική στη δημοτική αρχή για τις τεχνικές παρεμβάσεις στις οδούς Βουτζά , Χ. Σμύρνης και Μ. Ασίας

blonde lesbians very hot cam show.desi xxx brandi lyons teaches you the meaning of pain.
pornhun
hd porn

Με σκεπτικισμό βλέπουν οι κάτοικοι τις τεχνικές παρεμβάσεις που γίνονται επί των οδών Βουτζά, Χ. Σμύρνης και Μικράς Ασίας από τη δημοτική αρχή. Αρκετοί κάτοικοι αμφισβητούν αν τελικά θα προκύψει όφελος στην περιοχή για τη ζωή των κατοίκων ή αν τελικά γίνονται οι παρεμβάσεις αυτές, όπως λένε στην «τούρλα του Σαββάτου», εν όψει εκλογών.

Αυτός ο σκεπτικισμός εδράζεται και στο γεγονός των εννέα χρόνια απραξίας της σημερινής δημοτικής αρχής, στο ότι δεν έγινε μια συνάντηση – ενημέρωση από τη δημοτική αρχή με τους κατοίκους, ώστε να εκφράσουν τη γνώμη τους και στο ότι παρόμοιες παρεμβάσεις που έγιναν στο παρελθόν στο οδόστρωμα και τα πεζοδρόμια, δεν έφεραν καλύτερη ζωή για τους κατοίκους, περιόρισαν τις θέσεις για στάσεις και σταθμεύσεις και διαμορφωθήκαν πεζοδρόμια για την επέκταση τραπεζοκαθησμάτων.

Μετά την ανακοίνωση της συλλογικότητας «ΕΝΑΡΓΕΙΑ» που αναφέρει ότι: “Με πρόστιμο κινδυνεύει η Δημοτική Αρχή γιατί προχώρησε σε οικοδομικές εργασίες κατεδάφισης χωρίς την κατά νόμο άδεια!”

Και η δημοτική παράταξη “ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΒΥΡΩΝΑ” με επικεφαλής τον κ. Χρήστο Γώγο παρενέβη για τις συγκεκριμένες παρεμβάσεις και εκφράζει επιφυλάξεις και προτείνει να γίνουν ορισμένες αλλαγές στο σχεδιασμό της δημοτικής αρχής και του εργολάβου που έχει αναλάβει το έργο.

Αυτό που διακρίνει κανείς από μια πρώτη ματιά είναι ότι για άλλη μια φορά ρίχνουν όλο και περισσότερο μπετό και σίδερο, ενώ η πόλη, χρειάζεται πράσινο και χώμα.

Στη διασταύρωση των οδών Χ. Σμύρνης και Μ. Ασίας, δυσκολεύεται αντί να διευκολύνεται η στροφή των οχημάτων με την παρέμβαση που γίνεται.

Στενεύει το οδόστρωμα επί της Βουτζά, σε ορισμένα σημεία φαρδαίνει το πεζοδρόμιο και αυτό είναι καλό, ΕΑΝ δεν γίνεται όμως για να τοποθετηθούν είτε να επεκταθούν τραπεζοκαθίσματα. Ενώ θα πρέπει να υπάρξει και ουσιαστική μέριμνα για τα όμβρια ύδατα που συγκεντρώνονται στη συμβολή των οδών Βουτζά, Κύπρου και Χ. Σμύρνης.

Τα πεζοδρομία χρειάζεται να επισκευάζονται ώστε να είναι ασφαλή στο πέρασμα των πεζών. (Δείτε όμως εικόνες)

………

Είναι αλήθεια ότι εννέα χρόνια η δημοτική αρχή Κατωπόδη που διοικεί το δήμο έκανε ελάχιστες παρεμβάσεις -σε πολλές γειτονιές της πόλης δεν έκανε τίποτα- για να βελτιωθεί η ζωή στην πόλη. Για να μπορούν οι πολίτες να ζουν και να κυκλοφορούν σε καλύτερες συνθήκες.

Τεχικές παρεμβάσεις που έγιναν στο παρελθόν σε δρόμους όπως η Κωνσταντινουπόλεως, η Αδαμάντιου Κοραή και αλλού μάλλον δεν βελτίωσαν την κατάσταση, το αντίθετο έγινε αφού χάθηκαν θέσεις στάθμευσης. Η παρέμβαση που έγινε στη οδό Σαράντα Εκκλησιών και Μεσολογγίου, μάλλον εχει δυσκολεύσει την διέλευση μεγάλων οχημάτων.

Η πόλη μας χρειάζεται παρεμβάσεις, που μετά από συζητήσεις με τους κάτοικους, να στοχεύουν στην βελτίωση της ζωής των πολίτων και να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα που υπάρχουν. Η πόλη δεν εχει ανάγκη από όλο και περισσότερο μπετό και σίδερο, ωστόσο αυτή είναι η πρακτική που ακολουθείται από τη δημοτική αρχή και τους εργολάβους.

Έχει ανάγκη από πράσινο, φυτά και δένδρα κατάλληλα για τις πόλεις. Από όμορφες έστω μικρές καλαίσθητες γωνίες πράσινου, με διαδρόμους στρωμένους με χαλίκι και χώμα έτσι ώστε να απορροφά τα νερά της βροχής και να υπάρχουν όσο το δυνατόν λιγότερα τσιμέντα και σίδερα. Να αποτελούν ανάσα δροσιάς για την γειτονιά αλλά ταυτόχρονα να δίνει υπέροχο χρώμα ομορφιάς στις πυκνοδομημένες γειτονιές της πόλης.

Το να ρίχνουν παντού μπετό και σίδερο δείχνει ότι δεν έχουν άλλο όραμα και επιλέγουν να παρεμβαίνουν με τρόπο εύκολο και κοντόφθαλμο που διευκολύνει τους εργολάβους και ενδεχόμενος και τη δημοτική αρχή. Διότι οι άλλου τύπου παρεμβάσεις με πράσινο, όπως τα λεγόμενα πάρκα τσέπης, χρειάζονται φροντίδα και συντήρηση και δεν διευκολύνουν για να επεκτείνονται παντού τραπεζοκαθισματα, αφού το μοντέλο για την ανάπτυξη της χώρας και της πόλης είναι να ανοίγουν παντού καφέ και ταβερνεία.

Η πόλη που ζούμε έχει ανάγκη από τη δημιουργία δωρεάν κοινόχρηστων χώρων πάρκινγκ για οχήματα και δίκυκλα.

Στην πόλη μας και ιδιαίτερα στο κέντρο παρατηρείται καθημερινά το θλιβερό φαινόμενο να μην υπάρχουν θέσεις στάθμευσης, οχημάτων και δικύκλων. Παρκάρουν επάνω σε πεζοδρόμια, κλείνουν διαβάσεις αναπτήρων, πλατείες κ.λπ., με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα τόσο στην ασφάλεια των πεζών όσο και στην ομαλή μετακίνησή τους. Επαγγελματίες βάζουν διάφορα εμπόδια στις εισόδους των καταστημάτων τους, εμποδίζοντας αυθαίρετα την στάση και στάθμευση.

Είναι ανάγκη και πρέπει να απελευθερωθούν τα πεζοδρόμια από τα δίκυκλα. Θα μπορούσε στις διασταυρώσεις να δημιουργηθούν χώροι στάσης και στάθμευσης των δίκυκλων, χωρίς μπετόν, ώστε να έχουν ορατότητα και τα οχήματα στις διασταυρώσεις.

Να βελτιωθεί η δωρεάν δημοτική συγκοινωνία, που τόσο έχει υποβαθμιστεί από την σημερινή δημοτική αρχή, με καλύτερο σχεδιασμό, περισσότερα δρομολόγια και σύνδεση με το μετρό και την Πανεπιστημιούπολη.

Να παρθούν πρωτοβουλίες και παρεμβάσεις διεκδίκησης ώστε για να έρθει πιο γρήγορα το μετρό στο Βύρωνα.

Παλαιές εγκαταλελειμμένες κατοικίες που δεν υπάρχουν ιδιοκτήτες, να κατεδαφιστούν και να αξιοποιηθούν για τη βελτίωση της ζωής των πολιτών.

Πολλά θα μπορούσε να πει και να προτείνει κανείς, για να γίνει πιο ανθρώπινη η πόλη μας. Το ζήτημα είναι ποιος και με ποιο τρόπο θα τα κάνει!

Κοινή πεποίθηση των περισσοτέρων πολιτών είναι ότι αυτή η δημοτική αρχή, δοκιμάστηκε εννέα χρόνια και εζυγίσθη, εμετρήθη και ευρέθη ελλιπής!

Ήρθε η ώρα, οι πολίτες να αναζητήσουμε άλλες και όχι δοκιμασμένες πολιτείες, με παλιά δοκιμασμένα πρόσωπα και υλικά!!

Πηγή: rogmistinenimerosi

sex videos mark woods slowly slid his rod in latinas ass.
jav videos
phim sec granny mature enjoys riding and rimming.