ΑΛΕΞΗΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ Υποψήφιος Δήμαρχος Βύρωνα

blonde lesbians very hot cam show.desi xxx brandi lyons teaches you the meaning of pain.
pornhun
hd porn

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Βύρωνας Δημοτικές εκλογές 2023

Οι επικεφαλής  των Δημοτικών Παρατάξεων  Βύρωνα, τοποθετούνται για τα σημαντικότερα προβλήματα που απασχολούν τον Δήμο.

 Εν όψει των δημοτικών εκλογών στις 8 Οκτώβρη 2023, η εφημερίδα «Δήμος & Πολιτεία» σε μια προσπάθεια πολύπλευρης και αντικειμενικής ενημέρωσης των δημοτών, απευθύνει στο σύνολο των Δημοτικών Παρατάξεων μια σειρά ερωτημάτων για τα σημαντικότερα  θέματα που απασχολούν τους δημότες του Βύρωνα.

Στο τεύχος αυτό, όπως και στο προηγούμενο, παρουσιάζουμε τις τοποθετήσεις και τις προτάσεις των Υποψηφίων Παρατάξεων. Στόχος μας η όσο το δυνατόν πιο σφαιρική ενημέρωση των δημοτών και η δυνατότητα άμεσης σύγκρισης θέσεων και προτάσεων. Ευελπιστούμε να συνεισφέρουμε κι εμείς σε μια πιο ώριμη και τεκμηριωμένη τελική επιλογή μπροστά από τις κάλπες.

«Δ&Π» : Ασφάλεια κυκλοφορίας  –  Καθημερινότητα δημοτών

Είναι κοινή διαπίστωση η ταλαιπωρία των δημοτών στην καθημερινότητα τους  (κακοί δρόμοι και πεζοδρόμια, έλλειψη σημάνσεων και  φανοστατών, ελλιπής δημόσιος φωτισμός, καταλήψεις πεζοδρομίων και πλατειών και πολλά άλλα). Ποιά προβλήματα εντοπίζετε εσείς  ως σημαντικότερα και ποιές είναι οι προτάσεις σας  προκειμένου να βελτιωθεί η κατάσταση.

ΑΠ.:  Πράγματι, η καθημερινότητα στην πόλη μας απέχει πολύ απ` αυτό που ονειρευόμαστε και μας αξίζει.  Η κατάσταση των δρόμων και των πεζοδρομίων είναι πραγματικά άθλια. Καθημερινά όλοι γινόμαστε μάρτυρες της απαράδεκτης κατάστασης στην οποία βρίσκεται το οδόστρωμα πολλών δρόμων της πόλης μας, αλλά και τα πεζοδρόμια της που είναι αδιάβατα από πεζούς και πολύ περισσότερο από ΑΜΕΑ, ηλικιωμένους, γονείς με παιδί σε καροτσάκι κλπ τόσο λόγω της στενότητας τους όσο και λόγω κατάληψης τους από τραπεζοκαθίσματα που εμποδίζουν την χρήση τους. Το ίδιο ισχύει και για τις πλατείες της πόλης μας. Η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στο Δήμο μας (που συνεπάγεται στήριξη της τοπικής οικονομίας, απασχόληση συμπολιτών μας και αύξηση των εσόδων του δήμου) είναι μία σημαντική παράμετρος της τοπικής οικονομίας και πρέπει να στηρίζεται από την εκάστοτε δημοτική αρχή. Οφείλει, όμως, να πραγματοποιείται με σεβασμό στο περιβάλλον και τους συμπολίτες μας και τα δικαιώματά τους. Η σημερινή κατάσταση ορισμένων δημοσίων χώρων και πλατειών της πόλης μας όμως, όπως έχει διαμορφωθεί με την ανοχή των δημοτικών αρχών διαχρονικά δεν μπορεί να συνεχισθεί. Δεν είναι μόνο το αισθητικό σκέλος. Είναι η στέρηση βασικών δικαιωμάτων των πεζών. Σ` ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και η διέλευσή τους είναι δυσχερής, αν όχι αδύνατη. Τέλος, και η σήμανση και οι φανοστάτες στην πόλη μας είναι ανεπαρκέστατοι. Υπάρχουν δρόμοι (όπως ενδεικτικά η Αρχιεπισκόπου Αθηνών Χρυσοστόμου μπροστά στο Δημοτικό Γυμναστήριο που επισκέπτονται καθημερινά εκατοντάδες παιδιά) που είναι κυριολεκτικά καρμανιόλες. Πρέπει επιτέλους να μπει ένα τέλος σ` όλα αυτά.

Κατ` αρχήν χρειάζεται λοιπόν ένα εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων και ανακατασκευής πεζοδρομίων και συστηματική συντήρησή τους για να παύσει επιτέλους η πόλη μας να εμφανίζει αυτή την κατάσταση, Και, φυσικά, δεν είναι λύση οι πρόχειρες ασφαλτοστρώσεις τον τελευταίο μήνα πριν τις εκλογές, οι οποίες πολλές φορές  -λόγω της ταχύτητας με την οποία γίνονται – έχουν σαν αποτέλεσμα σε σύντομο χρονικό διάστημα την επανεμφάνιση των προβλημάτων την ίδια στιγμή που τα σχετικά κονδύλια έχουν πλέον απορροφηθεί.

Πρέπει επιτέλους να εφαρμοσθεί ο Κανονισμός Κοινοχρήστων Χώρων. Κανόνες υπάρχουν, η βούληση να εφαρμοσθούν δεν υπήρξε ποτέ, γι` αυτό βλέπουμε αυτή την εικόνα σήμερα. Πρέπει επίσης σε συνεννόηση με την Τροχαία και με βάση και μία νέα κυκλοφοριακή μελέτη για την πόλη μας να επανασχεδιασθεί η σήμανση και να τοποθετηθούν όπου χρειάζεται νέοι φωτεινοί σηματοδότες.

Τέλος, σ` ό,τι αφορά τον ηλεκτροφωτισμό των κοινόχρηστων χώρων είναι ξεκάθαρο ότι έπρεπε εδώ και χρόνια να έχουν αντικατασταθεί όλα τα συμβατικά φωτιστικά σώματα με νέα τύπου led. Υπεύθυνη για την καθυστέρηση αυτή, που είχε οικονομικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις και διατήρησε μία κατάσταση ανεπαρκούς φωτισμού για καιρό, είναι αποκλειστικά η δημοτική αρχή. Μάλιστα προκειμένου να τρέξει το θέμα αυτό την τελευταία στιγμή πριν τις εκλογές η απερχόμενη δημοτική αρχή έβγαλε τελικά μόνη της (και με την αντίθεση όλης της αντιπολίτευσης) μία διακήρυξη που – εξαιτίας των τεχνικών και οικονομικών προδιαγραφών που έθετε-  οδήγησε σε μία μόνο προσφορά στο διαγωνισμό και σε μία σύμβαση που δεσμεύει τον Δήμο μας για τα επόμενα χρόνια, ενώ θα μπορούσαμε να έχουμε ακολουθήσει άλλη διαδικασία μέσω Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων και να έχουμε θεωρώ μεγαλύτερο ανταγωνισμό και καλύτερες προσφορές.

_

«Δ&Π» : Αναθέσεις – Ιδιωτικοποιήσεις

Η σημαντική μείωση των δημοτικών υπάλληλων  οδήγησε σε αναθέσεις  έργων και ιδιωτικοποιήσεις. Ποια είναι η δική σας θέση και ποιες οι προτάσεις σας  σ΄ αυτό το θέμα.

ΑΠ.: Σταθερή θέση μας είναι ότι οι πάγιες και διαρκείς ανάγκες του Δήμου πρέπει να αντιμετωπίζονται με μόνιμο προσωπικό που θα έχει τη γνώση και την εμπειρία να ανταπεξέλθει σ` αυτές. Ούτε με συμβασιούχους ορισμένου χρόνου ούτε με αναθέσεις σε τρίτους. Και φυσικά μας βρίσκει κάθετα αντίθετους η ιδιωτικοποίηση υπηρεσιών των δήμων.

Έτσι, οι αναθέσεις έργων, στις οποίες αναγκάζονται να προβούν (ελλείψει προσωπικού) οι δήμοι, όχι μόνο δεν είναι η λύση, αλλά αντιθέτως διογκώνουν το κόστος των έργων και άρα στερούν από τους πολίτες επιπλέον έργα που θα μπορούσαν να έχουν εκτελεσθεί προς όφελος τους. Πρέπει επιτέλους η κυβέρνηση να εγκρίνει εκείνες τις προσλήψεις που είναι αναγκαίες για να καλυφθούν οι κενές οργανικές θέσεις και να προσφερθούν στους πολίτες ποιοτικές υπηρεσίες. Και σ` αυτήν την κατεύθυνση απαιτείται αγώνας και διεκδίκηση τόσο από την δημοτική αρχή Βύρωνα όσο και από τα συλλογικά όργανα της τοπικής αυτοδιοίκησης (ΚΕΔΕ, ΠΕΔ).

 _

«Δ&Π» :  Νεράιδα  – Οικοδομικό τετράγωνο 407 Σχολάζουσα κληρονομιά

α) Ελεύθεροι δημόσιοι κοινόχρηστοι χώροι στο δήμο Βύρωνα όπως η  Νεράιδα (τέρμα Εμπεδοκλέους) και το οικοδομικό τετράγωνο 407 (Βουτζά/Κωνσταντιλίερη/Μ. Ασίας).  β) Τα διεκδικούμενα ακίνητα της  Σχολάζουσας κληρονομιάς (Νικηφορίδη). Πως κρίνετε τους έως τώρα χειρισμούς από τις Δημοτικές αρχές, διαχρονικά, και ποιες είναι οι προτάσεις σας προκειμένου να αξιοποιηθούν αυτοί οι χώροι υπέρ των δημοτών.

ΑΠ.: Στο Βύρωνα υπάρχει τεράστια έλλειψη σε κοινόχρηστους και κοινωφελείς χώρους. Ενδεικτικά αναφέρω ότι οι υπάρχοντες ελεύθεροι και χώροι πρασίνου είναι μόλις 1,34 τ.μ. ανά κάτοικο, ενώ θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 8 τ.μ. Σύμφωνα με τη μελέτη για το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο η πόλη διαθέτει 85,2 στρέμματα ελεύθερων χώρων πρασίνου και υπάρχει έλλειμμα 401,52 στρεμμάτων, δηλαδή έχουμε μόνο το 17,5% των αναγκαίων χώρων. Η λύση φυσικά είναι η αγορά ή απαλλοτρίωση χώρων. Αλλά και εδώ η δημοτική αρχή αποδείχθηκε ανεπαρκής και αναποτελεσματική:

Η απόφαση του ΣτΕ για την Νεράιδα έχει εκδοθεί από το 2013 και 10 χρόνια μετά η δημοτική αρχή δεν κατάφερε να φέρει σε πέρας μία διαπραγμάτευση για την αγορά ενός οικοπέδου που δεν μπορεί να είναι τίποτα άλλο παρά μόνο χώρος πρασίνου σε μία περιοχή που στερείται εντελώς τέτοιους χώρους. Οδηγηθήκαμε έτσι μετά από 10 έτη στη λύση της απαλλοτρίωσης, όπου το τίμημα βέβαια θα επιμερισθεί σ` αυτούς του δύσκολους καιρούς στους περίοικους, κάτι που μας βρήκε κάθετα αντίθετους. Στο ακίνητο στην Βουτζά η πράξη απαλλοτρίωσης είναι του 2008 και επί χρόνια έχει βαλτώσει η απόκτηση ενός απολύτως απαραίτητου για τον Δήμο ακινήτου. Πρέπει να προσκομισθούν κάποια έγγραφα στο Κτηματολόγιο για να προχωρήσουμε. Ούτε αυτό όμως προχώρησε όλα αυτά τα χρόνια. Τέλος, σχετικά με την σχολάζουσα κληρονομία της οδού Νικηφορίδη στις 23-7-2021 δημοσιεύθηκε η απόφαση του Αρείου Πάγου που έκλεισε αμετάκλητα το θέμα διεκδικήσεων από δήθεν κληρονόμους. Αυτό που απαιτείται πλέον είναι να διεκδικήσει η επόμενη δημοτική αρχή από το Δημόσιο, έχοντας συγκεκριμένο σχέδιο, την μεταβίβαση των ακινήτων αυτών.

Είναι προφανές και στην περίπτωση αυτή ότι οι προηγούμενες δημοτικές αρχές αδυνατούσαν να κινηθούν στους ρυθμούς που απαιτούν οι καιροί και οι ανάγκες μας.  Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι την τελευταία δεκαετία δεν αποδόθηκε στους πολίτες ούτε ένας νέος ελεύθερος χώρος στην πόλη μας. Ούτε καν μία μικρή γωνία πρασίνου ή ένα «πάρκο τσέπης».

Πολυάριθμες μελέτες δείχνουν ότι η ύπαρξη χώρων πρασίνου στις πόλεις, ωφελεί τη σωματική και την ψυχική υγεία, αφού αποτελούν χώρους αναψυχής, χαλάρωσης και δίνουν την ευκαιρία κοινωνικών συναναστροφών, μεταξύ των κατοίκων. Παράλληλα βελτιώνουν το κλίμα και αυτό επιτυγχάνεται, με την επίδραση που έχουν τα φυτά στη μείωση της θερμοκρασίας, στην εξισορρόπηση της υγρασίας, στη βελτίωση του φωτεινού καθεστώτος, στη δέσμευση της σκόνης και αέριων ρύπων και στη ρύθμιση της κυκλοφορίας του αέρα. Σε εποχή κλιματικής κρίσης, η αύξηση των ελεύθερων χώρων και του πρασίνου είναι επομένως για εμάς κομβικής σημασίας ζήτημα για να κάνουμε τον Βύρωνα μία πόλη στην οποία θα αξίζει να ζεις και να δημιουργείς. Στο πλαίσιο δε αυτό εντάσσονται και οι ανωτέρω περιπτώσεις (Νεράϊδα, Βουτζά, Νικηφορίδη), τις οποίες ως επόμενη δημοτική αρχή θα βάλουμε στην κορυφή των προτεραιοτήτων μας, ώστε σύντομα οι χώροι αυτοί να περιέλθουν επιτέλους στον Δήμο και να αξιοποιηθούν προς όφελος των πολιτών.

 _

«Δ&Π» : Κοινωνική πολιτική του Δήμου: Στήριξη κοινωνικής ένταξης ΑΜΕΑ, λειτουργία ΚΑΠΗ, δομές στήριξης των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων. Πιστεύετε ότι είναι ικανοποιητική η κοινωνική πολιτική του δήμου μας; Τι  προτείνετε προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής των συμπολιτών μας;

ΑΠ.: Το έργο της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δήμου, αν και αθέατο πολλές φορές, είναι κεφαλαιώδους σημασίας σε μία πολιτισμένη κοινωνία, που ενδιαφέρεται και μεριμνά για τον άνθρωπο. Πιστεύω ακράδαντα σε μία άλλη πολιτική στο Δήμο μας με επίκεντρο τον άνθρωπο και τις ανάγκες του.

Και σ` αυτό τον τομέα, εξάλλου, ο Δήμος μας στερείται σε μεγάλο βαθμό μόνιμου προσωπικού. Βασίζεται επίσης κατά κύριο λόγο σε προγράμματα που χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ και την Περιφέρεια και έχουν ορισμένο χρόνο διάρκειας. Σταθερός στόχος μας είναι ο Δήμος να αποκτήσει μόνιμες δομές κοινωνικής πολιτικής με μόνιμο προσωπικό για την παροχή βοήθειας στους ασθενέστερους συμπολίτες μας.

Στο πλαίσιο της κοινωνικής πολιτικής προτείνουμε επίσης: ενίσχυση του προγράμματος δωρεάν σίτισης και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης ευάλωτων ομάδων, αναβάθμιση, στήριξη και διεύρυνση των δραστηριοτήτων και της λειτουργίας των ΚΑΠΗ, αναβάθμιση του προγράμματος θερινής ημερήσιας δημιουργικής απασχόλησης παιδιών, δημιουργία γραφείου ευρέσεως εργασίας, επανασχεδιασμό του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι» σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, απαλλαγή/μείωση των δημοτικών τελών για ευπαθείς κατηγορίες συμπολιτών μας και διεκδικούμε και διαμορφώνουμε μία πόλη προσβάσιμη κα φιλική για όλους με απομάκρυνση όλων των εμποδίων που δυσκολεύουν την καθημερινότητα των ΑΜΕΑ.

 _

«Δ&Π» : Αξιοποίηση Δημοτικών εγκαταστάσεων στον Βύρωνα

Είστε ικανοποιημένοι από την εικόνα που παρουσιάζουν εγκαταστάσεις σε χώρους όπως  τα Άστρα, τα αναψυκτήρια Λαμπηδόνας και Ανάληψης , ο δημοτικός κιν/φος Νέα Ελβετία (Λουΐζα);  Ποιες ενέργειες μπορούν να γίνουν ώστε να συνεισφέρουν στην αξιοποίηση τους προς αναψυχή των δημοτών;

ΑΠ.: Είναι γεγονός ότι αφενός ο Δήμος μας στερείται σημαντικών χώρων πολιτισμού (π.χ. δεν έχει ένα πολιτιστικό κέντρο) και αφετέρου οι υφιστάμενες εγκαταστάσεις του ρημάζουν ή ακόμη χειρότερα δεν χρησιμοποιούνται καν από τον Δήμο. Αυτό δεν μπορεί να συνεχισθεί άλλο.

Σ` ό,τι αφορά την αξιοποίηση των «Άστρων» αυτή περνά μέσα από την νομοθετική ρύθμιση που διεκδικούμε από την κυβέρνηση να συνοδεύει την απαλλοτρίωση και παραχώρηση εν συνεχεία στους Δήμους Βύρωνα και Δάφνης-Υμηττού της χρήσης του λόφου Κοπανά. Σ` αυτή πρέπει να υπάρχει και πρόβλεψη για την τακτοποίηση των υφιστάμενων κτισμάτων και την συνέχιση της χρήσης τους για κοινωφελείς σκοπούς.

Σ` ό,τι αφορά τα αναψυκτήρια σε Λαμπηδόνα και Ανάληψη, πάγια θέση μας είναι ότι τα δημοτικά αναψυκτήρια ανήκουν στο λαό του Βύρωνα και πρέπει να τα διαχειρίζεται προς όφελος των πολιτών ο δήμος ως θεσμικός εκπρόσωπος του. Κανείς δεν μπορεί να αυτοχρίζεται εκπρόσωπός του και να καταλαμβάνει δημόσια περιουσία. Με αυτό πάντα το δεδομένο ο προσφορότερος τρόπος αξιοποίησης των δημοτικών αναψυκτηρίων από τον δήμο είναι κάτι που μπορεί να προκύψει μέσα από έναν διάλογο, στον οποίο σκοπεύουμε να προβούμε αμέσως μόλις αναλάβουμε τη δημοτική αρχή, απροκατάληπτα, χωρίς προαπαιτούμενα και χωρίς αποκλεισμούς.

Τέλος, σ` ό,τι αφορά τον δημοτικό κινηματογράφο «Νέα Ελβετία» (Λουίζα) πιστεύουμε ότι ο Δήμος πρέπει να προχωρήσει στην αγορά του και την διαμόρφωσή του σ` ένα σύγχρονο χώρο πολιτισμού και αυτό θα επιδιώξουμε ως δημοτική αρχή.

_

«Δ&Π» :  Πολιτισμός  – Αθλητισμός

Ποιες οι απαιτούμενες ενέργειες που θα οδηγήσουν στην αναγκαία αναβάθμιση του πολιτισμού και του αθλητισμού στον Βύρωνα;

ΑΠ.: Ο Πολιτισμός και ο Αθλητισμός είναι δύο τομείς, στους οποίους ο Βύρωνας διαχρονικά διαπρέπει. Εμείς θέλουμε να στρέψουμε ακόμη περισσότερους συμπολίτες μας και ιδίως νέα παιδιά στους δύο αυτούς τομείς και παράλληλα να καταστήσουμε τον Βύρωνα σημείο αναφοράς ως προς αυτούς. Στο πλαίσιο αυτό προγραμματίζουμε : την αναβάθμιση του Φεστιβάλ του Θεάτρου Βράχων και του Παιδικού-Νεανικού Φεστιβάλ με την συμμετοχή κάθε χρόνο όλων των σχολείων της πόλης, την δημιουργία Δημοτικής Φιλαρμονικής, την διοργάνωση κάθε χρόνο πολιτιστικών εκδηλώσεων σε κάθε γειτονιά της πόλης, την διοργάνωση καλλιτεχνικών αγώνων για τους μαθητές, την ενίσχυση των θεατρικών εργαστηρίων της πόλης, την συνέχιση και ενίσχυση του θεσμού του Λογοτεχνικού Διαγωνισμού, την διεκδίκηση προβολής του δήμου μέσα από εκθέσεις και παρουσιάσεις σε εθνική και ευρωπαϊκή κλίμακα, την ψηφιοποίηση, στέγαση και επαναλειτουργία της Δημοτικής Βιβλιοθήκης, την οργάνωση κύκλου παρουσιάσεων και ομιλιών από εξέχουσες προσωπικότητες της τέχνης και των γραμμάτων, κατά τα πρότυπα του Λαϊκού Πανεπιστημίου, ολοκληρωμένα προγράμματα καλλιτεχνικής εκπαίδευσης που θα ξεκινούν από την προσχολική ηλικία, την προβολή και αξιοποίηση καταξιωμένων νέων Βυρωνιωτών καλλιτεχνών μέσα από δημοτικές πλατφόρμες παρουσίασης και πολιτιστικές εκδηλώσεις στις γειτονιές, την ενίσχυση Καλλιτεχνικών Εργαστηρίων, την προβολή και ανάδειξη του μικρασιατικού πολιτισμού, την ενίσχυση των δράσεων των συλλόγων της πόλης μας με κάθε πρόσφορο μέσο, την δημιουργία γηπέδου τένις, την αξιοποίηση χώρων σχολείων για τη διεξαγωγή αθλητικών, πολιτιστικών και άλλων δραστηριοτήτων σε μη εργάσιμες ώρες, την βελτίωση όλων των αθλητικών εγκαταστάσεων με την έγκαιρη και αποτελεσματική συντήρηση, φύλαξη και καθαριότητα των χώρων που αθλούνται 4.500 παιδιά., την αλλαγή φωτιστικών σωμάτων όλων των κλειστών γυμναστηρίων με led, την βελτίωση του Κανονισμού Λειτουργίας Αθλητικών Εγκαταστάσεων με στόχο τη δίκαιη και ισότιμη μεταχείριση όλων των αθλητικών συλλόγων της πόλης μας, την στήριξη προγραμμάτων μαζικού και σχολικού αθλητισμού σε συνεργασία με την ΓΓΑ και το Υπουργείο Παιδείας και την σύνταξη και αξιοποίηση εμπεριστατωμένης οικονομικοτεχνικής μελέτης αναγκών και δράσεων για πολιτισμό, αθλητισμό και παιδεία ώστε να στηριχθεί αποτελεσματικά το αίτημα επιπλέον χρηματοδότησής τους από τους αρμόδιους φορείς.

 _

«Δ&Π» : Προστασία Υμηττού

Με γνώμονα και την φετινή καταστροφική περίοδο πυρκαγιών, ποιές κινήσεις πρέπει να γίνουν ώστε να θωρακιστεί στο μέγιστο το υπολειπόμενο δάσος του Υμηττού, σε συνεργασία πάντα και με τους άμεσα εμπλεκόμενους δήμους  και τον ΣΠΑΥ.

ΑΠ.: Ο Υμηττός είναι πολύτιμος πνεύμονας ζωής όχι μόνο για τον Βύρωνα, αλλά για όλο το λεκανοπέδιο Αττικής. Συγχρόνως είναι ένα βουνό με τεράστια ομορφιά και σπάνια χλωρίδα, πανίδα, σπήλαια, που πρέπει να προστατευθούν και να αναδειχθούν. Είναι λοιπόν απόλυτη ανάγκη να προστατευθεί και να θωρακιστεί με κάθε κόστος ό,τι έχει απομείνει απ` αυτόν και να αναγεννηθεί ό,τι έχει καταστραφεί. Στο πλαίσιο αυτό απαιτείται συνεργασία και συντονισμένες ενέργειες περισσότερων φορέων (Δήμοι, Περιφέρεια, Κυβέρνηση, Δασαρχείο, ΣΠΑΥ, εθελοντικές ομάδες δασοπροστασίας κλπ), απ` τις οποίες αναφέρω πρωτίστως :

α) την συντήρηση και πλήρη λειτουργία των υποδομών αντιπυρικής προστασίας. Υπάρχουν περίπου 150 δεξαμενές διάσπαρτες, πολλές εκ των οποίων δεν λειτουργούν. Θα πρέπει να ενεργοποιηθούν όλες, να λειτουργήσουν πλήρως τα παρατηρητήρια, τα υδραυλικά συστήματα, τα αντλιοστάσια και τα υδροβόλα. Πρέπει να υπάρχει συστηματική συντήρηση των δασικών δρόμων, και καθαρισμός και αποψιλώσεις. Χρειάζεται ένα εκτεταμένο πρόγραμμα αναδασώσεων, αντιπλημμυρικής προστασίας και φροντίδας των καμένων περιοχών.

β) την ευαισθητοποίηση των πολιτών και την δημιουργία φιλοδασικής συνείδησης μέσα από καμπάνιες ευαισθητοποίησης, οργάνωση δράσεων αναδασώσεων και καθαρισμού του δάσους, επισκέψεις σχολείων και

γ) Την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών που μπορούν να είναι σύμμαχοι στην προστασία του Υμηττού (π.χ, θερμικοί ανιχνευτές έγκαιρης προειδοποίησης πυρκαγιάς, drones που θα περιπολούν πάνω από το δάσος κλπ) και σε συνδυασμό με την ενίσχυση (σε προσωπικό και υλικοτεχνικά μέσα) της Πολιτικής Προστασίας των Δήμων και των Εθελοντικών Ομάδων Δασοπροστασίας να παρέχουν ένα πιο σύγχρονο και αποτελεσματικό πλέγμα προστασίας.

_

«Δ&Π» :  Δημαρχείο  –  Δημοτική Επιχείρηση

Θεωρείτε ότι χρειάζεται ένα νέο Δημαρχείο ο Βύρωνας;  Ποια είναι η άποψή σας σχετικά με την λειτουργία της Δημοτικής Επιχείρησης ; 

ΑΠ. : Δεν υπάρχει επισκέπτης της πόλης του Βύρωνα που να μην διαπιστώσει την ανάγκη να υπάρξει ένα πιο σύγχρονο σ` όλους δημαρχείο. Και μόνο αισθητικά η ταμπέλα του Δημαρχείου πάνω από εκείνη αλυσίδας super market προκαλεί θλίψη. Θέλω όμως να είμαι απολύτως ειλικρινής. Η απόκτηση ενός νέου δημαρχείου είναι ευκταία, αλλά δεν είναι πρώτη προτεραιότητα. Η πόλη του Βύρωνα έχει άλλα πιο ζωτικά προβλήματα να αντιμετωπίσει πρώτα. Αν μας δοθεί η δυνατότητα, ασφαλώς και θα το επιδιώξουμε. Δεν το θέτουμε όμως ως προτεραιότητα πάνω από ζητήματα όπως π.χ. η καθαριότητα, τα σχολεία και οι παιδικοί σταθμοί και οι ελεύθεροι χώροι πρασίνου στην πόλη μας.

Σ` ό,τι αφορά την Δημοτική Επιχείρηση υπό το υφιστάμενο πλαίσιο η λειτουργία της είναι αναγκαία, αφού πολλές από τις υπηρεσίες που παρέχει στους πολίτες δεν μπορούν να παρασχεθούν απευθείας από τις Υπηρεσίες του Δήμου. Χρειάζεται όμως κατεπειγόντως επανασχεδιασμός των υπηρεσιών της και ένα σαφές σχέδιο εξυγίανσης της επιχείρησης, με κύριο στόχο τη διεύρυνση των εσόδων της, χωρίς να αυξηθεί το κόστος για τους πολίτες και χωρίς να επιβαρύνει τον προϋπολογισμό του Δήμου. Για μία δημοτική επιχείρηση δεν μπορεί να είναι αυτοσκοπός τα κέρδη. Τα όποια ενδεχόμενα κέρδη της πρέπει να πηγαίνουν στον Δήμο και μέσω αυτού στους πολίτες ή να στηρίζουν δραστηριότητές του, πολιτιστικές ή άλλες.

sex videos mark woods slowly slid his rod in latinas ass.
jav videos
phim sec granny mature enjoys riding and rimming.