ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ: ένα παράθυρο στον κόσμο. Της Ευδοξίας Πούλιου

blonde lesbians very hot cam show.desi xxx brandi lyons teaches you the meaning of pain.
pornhun
hd porn

Πανελλήνιες 2024: όλη η εκπαιδευτική κοινότητα της χώρας βρίσκεται μια ανάσα κοντά τους! Ακόμα μια διετία προετοιμασίας πέρασε, με όλα αυτά που την κάνουν ίδια με τις προηγούμενες: το διάβασμα, την αγωνία, το άγχος, τα μαθήματα, τις χαρές, τις απογοητεύσεις. Αλλά και μ’ αυτά που την κάνουν ξεχωριστή, όπως ξεχωριστή ήταν και καθεμιά από τις προηγούμενες: τους συγκεκριμένους υποψηφίους με τις δικές τους μοναδικές προσωπικότητες και τις συγκεκριμένες συνθήκες που επικρατούσαν στην Ελλάδα και τον κόσμο, μοναδικές κι ανεπανάληπτες και αυτές, όπως ορίζει η Ιστορία.

Ως φροντιστηριακοί καθηγητές, εργαστήκαμε για μια ακόμα φορά προσηλωμένοι στον πολύ συγκεκριμένο στόχο μας: την είσοδο των υποψηφίων μας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Ζήσαμε από κοντά και «μέσα στον χορό» τις δυσκολίες τους, τα ερωτηματικά τους, τις αμφισβητήσεις τους, το «κομφούζιο» που επικρατούσε στο κεφάλι τους σχετικά με το μεγάλο δίλημμα: «τι να σπουδάσω και, κυρίως, γιατί να σπουδάσω;». Προετοιμάσαμε υπεύθυνα. Διδάξαμε όλοι Αρχαία, Μαθηματικά και, γενικά, όλα τα γνωστικά αντικείμενα, στα οποία καλούνται να εξεταστούν οι υποψήφιοι για να πετύχουν μια θέση στο Δημόσιο Ελληνικό Πανεπιστήμιο.

Επιπλέον, όμως, ως υπεύθυνοι φροντιστές, μα πάνω απ’ όλα ως ενήλικες που αφουγκράζονται τα διλήμματα των νεαρών υποψηφίων, τα τελευταία -αρκετά- χρόνια ρίξαμε το σημαντικό βάρος που αναλογεί στον επαγγελματικό προσανατολισμό τους. Οι νέοι άνθρωποι, από την ώρα που γεννιούνται, μεγαλώνουν σε ένα περιβάλλον αμέτρητων ερεθισμάτων, που φτάνουν σε αυτούς από όλες τις κατευθύνσεις. Είναι τυχεροί σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές, γιατί η πληροφορία τους βρίσκει! Από μόνη της, πολλές φορές, ή τουλάχιστον, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Ωστόσο, παρά τις καταιγιστικές εξελίξεις στον πολιτισμό, ακόμα η φύση του ανθρώπου παραμένει ίδια. Ο νέος άνθρωπος εξαιτίας της πρόσφατης παρουσίας του στον κόσμο και, άρα, των περιορισμένων του εμπειριών, χρειάζεται συνδρομή στην καλή -και προς το συμφέρον του- διαχείριση της πληροφορίας, με σκοπό να μην «χαθεί» μέσα σε αυτήν.

Στο θέμα των σπουδών και της επαγγελματικής σταδιοδρομίας χρειάζεται να βρει αυτό που τον εκφράζει κι αυτό που θα του χαρίσει συνολικά μια ζωή «γεμάτη», όχι μόνο από επαγγελματική επιτυχία, αλλά από ευ-τυχία. Είναι, επομένως, καθοριστικής σημασίας η έγκαιρη και έγκυρη απάντηση στα ερωτήματα «τι και γιατί να σπουδάσω;». Προσωπική μου άποψη είναι ότι και το «πού να σπουδάσω;» είναι εξίσου σημαντικό να απαντηθεί από έναν έφηβο για να χαράξει ωραίο στόχο και να προσηλωθεί σε αυτόν.

Η βαθιά πίστη μου στην αξία της παιδείας (προσοχή! Όχι της επαγγελματικής κατάρτισης, αλλά της μόρφωσης), η οποία πηγάζει από τα άπειρα ιστορικά παραδείγματα που μαρτυρούν την ευεργετική της επίδραση στο πηγαίο αίσθημα του Δικαίου, δίνει μια ηχηρή απάντηση στο «γιατί να σπουδάσω;». Για να γίνω μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα. Για να αναπτύξω τις δεξιότητές μου στο έπακρο. Για να γνωρίσω καλύτερα τον εαυτό μου. Για να καταλαβαίνω τι γίνεται γύρω μου και  γιατί γίνεται έτσι. Για να αποφασίζω συνειδητά. Για να δημιουργήσω μαζί με όλους τους άλλους έναν καλύτερο κόσμο με αγάπη στο περιβάλλον και πίστη στον Άνθρωπο και στη δύναμη του Καλού.

Η μακρόχρονη συνεργασία μου με τον σύμβουλο σταδιοδρομίας κύριο Πάνο Σταυρόπουλο, αλλά και η παρακολούθηση πολλών ημερίδων επαγγελματικού προσανατολισμού από αρκετούς έγκριτους συναδέλφους του με έχουν πείσει για την απάντηση στο ερώτημα «τι να σπουδάσω;». Να σπουδάσω αυτό που αγαπώ, αυτό που με εκφράζει, αυτό που θα με κάνει ικανό επαγγελματία και ευτυχισμένο άνθρωπο. Αυτό που θα μου δώσει τη βάση να αναζητήσω και να βρω επαγγελματικούς κόσμους ταιριαστούς κατά την πορεία της ζωής μου στην εξέλιξη του εαυτού. Οφείλω, λοιπόν, να αναζητήσω το επαγγελματικό μου σύμπαν και να επιλέξω ανθρώπους ικανούς να με προσανατολίσουν στην ανακάλυψή του.

Όσο για το «πού να σπουδάσω;»… Είναι κι αυτό ένα ερώτημα, μάλλον, διαχρονικό, που, όμως, τον καιρό αυτό, πήρε τις μεγαλύτερες διαστάσεις από ποτέ, εξαιτίας της επικείμενης εισόδου στην ελληνική αγορά των ιδιωτικών πανεπιστημίων (ποιων ιδιωτικών πανεπιστημίων, άραγε;;;). Όσο αφορά στις πανεπιστημιακές σπουδές, προσωπική μου άποψη ως εκπαιδευτικού, γονιού και Έλληνα πολίτη είναι: να σπουδάσω στο Δημόσιο Ελληνικό Πανεπιστήμιο. Γιατί το Δημόσιο Ελληνικό Πανεπιστήμιο είναι κοινωνικό αγαθό μέγιστης, εγνωσμένης αξίας. Είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένο και, παρά τις τρικλοποδιές που του φέρνουν αντιξοότητες, παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, γεγονός που πανεύκολα αποδεικνύεται από τους διακεκριμένους Έλληνες επιστήμονες, που πήραν τη βάση των σπουδών τους σε αυτό, αλλά και από την ευκολία στην εύρεση εργασίας των Ελλήνων πτυχιούχων σε όλες τις αναπτυγμένες χώρες του κόσμου.

Μια χώρα με ισχυρή οικονομία, μα πάνω απ’ όλα με ισχυρή εθνική-συλλογική συνείδηση αδιαπραγμάτευτα, αληθινά και πρώτιστα στηρίζει την εσωτερική της δύναμη και τα «προϊόντα» που αυτή παράγει και έπειτα, φυσικά, ανοίγει τις πόρτες της και σε άλλες προοπτικές, επιλογές και λύσεις, άρτια σχεδιασμένες, που, υπό αυτή την προϋπόθεση και μόνο, έρχονται για να εμπλουτίσουν και όχι να υπονομεύσουν. Και είναι καλοδεχούμενες.

Εν κατακλείδι, η πορεία προς τις Πανελλήνιες αποκτά νόημα, η προσπάθεια γίνεται συνειδητή και, άρα, μια ωραία εμπειρία ζωής, όταν διαλέγω το «πού» και ξέρω το «τι» και το «γιατί»

Εύχομαι από καρδιάς όλοι οι υποψήφιοι να έχουν τη δική τους προσωπική επιτυχία!


Λητούς 4 – Βύρωνας | 210 7669059 | periagogis@gmail.com
__________________________________________________
Ευδοξία Πούλιου
Φιλόλογος, MSc στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση – Διευθύντρια Σπουδών του «περί αγωγής»

sex videos mark woods slowly slid his rod in latinas ass.
jav videos
phim sec granny mature enjoys riding and rimming.