Συνέντευξη της Ρένας Δούρου με αιχμή τα φλέγοντα θέματα του Υμηττού και του Βύρωνα

blonde lesbians very hot cam show.desi xxx brandi lyons teaches you the meaning of pain.
pornhun
hd porn

“Πυξίδα της Δύναμης Ζωής στη Διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής ήταν πάντα η προστασία του Δημόσιου Συμφέροντος”

Δ&Π: Υπάρχουν 3 σημαντικά “θέματα” στον Υμηττό. Το στρατόπεδο Σακέτα, ο σταθμός μεταφόρτωσης και τα “κουφάρια” στο Κακόρεμα.  Πάγιο αίτημα των κατοίκων είναι η ανάπλαση των χωρών αυτών. Κατά τη θητεία σας ως περιφερειάρχης πως τα διαχειριστήκατε και πως τα αντιμετωπίζετε σήμερα ως αντιπολίτευση;

Πυξίδα της Δύναμης Ζωής στη Διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής ήταν πάντα η προστασία του Δημόσιου Συμφέροντος, η διαφύλαξη και η αναβάθμιση του δημόσιου χώρου, πνευμόνων πρασίνου, πολιτισμού και αθλητισμού. Παρεμβαίνοντας στοχευμένα για τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών. Ακόμη και στις περιπτώσεις που δεν είχαμε αρμοδιότητα όπως στις συγκεκριμένες περιπτώσεις, στηρίξαμε αντίστοιχες πρωτοβουλίες και στους 66 Δήμους της Αττικής. Η υπόθεση του Υμηττού ήταν μία από τις περιπτώσεις με σωρευμένα προβλήματα, επί δεκαετίες, με συγκεντρωμένες τις παθογένειες της Ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης, όπως η αλληλοεπικάλυψη των αρμοδιοτήτων μεταξύ ΤΑ και κεντρικής εξουσίας, η πολυνομία, η δαιδαλώδης γραφειοκρατία… Όλοι αυτοί οι παράγοντες που εμποδίζουν την ΤΑ, τους Δήμους και την Περιφέρεια να διαβουλευθούν με τους πολίτες, να σχεδιάσουν λύσουν, να συναποφασίσουν για την εφαρμογή τους, ήtαν και παραμένουν ενεργοί στην περίπτωση του Υμηττού. Η δική μας Διοίκηση, σε συνεργασία με τους όμορους Δήμους και με τον Σύνδεσμο Προστασίας και Ανάπτυξης Υμηττού, με ανοικτό δίαυλο επικοινωνίας με τους πολίτες, αναμετρήθηκε με τα προβλήματα του Υμηττού. Από τις περιοχές 1ης Ζώνης, τον ΣΜΑ, την έλλειψη χώρων για την πιθανή μεταγκατάστασή του, τη δημιουργία πράσινου σημείου (που υποστηρίξαμε ως αρχή με την επικαιροποίηση του ΠΕΣΔΑ Αττικής) ως το στρατόπεδο και την αναζήτηση, με ήπιες παρεμβάσεις, της αξιοποίησης των “κουφαριών”. Κοινός μας στόχος η ανάδειξη της ευρύτερης περιοχής και η διασύνδεση της με τον αστικό ιστό. Δουλέψαμε συλλογικά για την ανάδειξη των πολλών και σημαντικών οικολογικών και πολιτιστικών πτυχών του Υμηττού. Σήμερα, στο Περιφερειακό Συμβούλιο, επιδιώκουμε τους ίδιους στόχους, όμως σε ένα θεσμικό περιβάλλον που έχει επιδεινωθεί. Και αυτό εξαιτίας της απαξίωσης που δείχνει η κυβέρνηση Μητσοτάκη προς την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Προς επίρρωση ήλθε και η πρόσφατη απόφαση του Τρίτου Τμήματος του ΣτΕ που κήρυξε αντισυνταγματική την μεταβολή του του τρόπου συγκρότησης δημοτικών επιτροπών και Δημοτικών Συμβουλίων, αμέσως μετά τις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2019. Μια απόφαση – κόλαφος για τις κυβερνητικές πολιτικές για τις Περιφέρειες. Όμως την ίδια απαξίωση επιδεικνύει η κυβέρνηση και για το περιβάλλον, το κράτος Δικαίου. Διαιωνίζοντας και όχι επιλύοντας τα προβλήματα.

Δ&Π: Ποια είναι η θέση σας για το Θέατρο Βράχων αλλά και τι θα μπορούσε να κάνει η περιφέρεια γι αυτό;

Το θέατρο Βράχων είναι ένας εμβληματικός χώρος πολιτισμού, που έχει συνδεθεί με ένα σπουδαίο και αναγνωρισμένο φεστιβάλ στην Αττική. Είναι και ένα υπόδειγμα διαδημοτικής συνεργασίας μεταξύ των Δήμων Βύρωνα και Δάφνης -Υμηττού, που μάλιστα, μεσούσης της πανδημίας, συνέχισε να λειτουργεί όταν άλλα φεστιβάλ ακυρώθηκαν. Όπως ήδη ανέφερα, μεταξύ των προτεραιοτήτων, των αποφάσεων και των πολιτικών μας ως Διοίκηση της Περιφέρειας ήταν η προστασία και η αναβάθμιση των ανοικτών, δημόσιων χώρων και το θέατρο των Βράχων, που βρίσκεται σε χώρο πρώην λατομείων που διεκδικούν ιδιωτικά συμφέροντα, μαρτυρά ακριβώς το μεγάλο έλλειμμα δημόσιων χώρων πολιτισμού και αθλητισμού. Πλέον ως μείζων Αντιπολίτευση στο Περιφερειακό Συμβούλιο, πήραμε την πρωτοβουλία Ψηφίσματος, που υιοθετήθηκε ομόφωνα, για τη στήριξη του αιτήματος των Δήμων Βύρωνα και Δάφνης-Υμηττού να παραμείνουν, όπως σημειώναμε, οι εγκαταστάσεις στο Θέατρο Βράχων πνεύμονας αναψυχής, αθλητισμού και πολιτισμού δημόσιες δομές στις πόλεις τους.

Δ&Π: Στο νεκροταφείο του Βύρωνα στο ύψος του Σακέτα υπάρχει πρόβλημα με αγωγό ομβρίων, ο οποίος είναι μικρός με αποτέλεσμα να πλημμυρίζει το νεκροταφείο. Προτίθεστε να κάνετε κάτι σαν αντιπολίτευση, για αυτό το θέμα της περιοχής;

Θίγετε ένα πολύ σοβαρό θέμα, το θέμα των ρεμάτων, που μπορεί κανείς να πει, ότι είναι πολυπαραγοντικό καθώς η Τοπική Αυτοδιοίκηση, οι Δήμοι και οι Περιφέρειες  δεν μπορούν να δώσουν άμεσες λύσεις σε όλα τα ζητήματα που τα αφορούν, ούτε διαθέτουν τους αντίστοιχους πόρους. Στο συγκεκριμένο που αναφέρετε, όντως υπάρχει πρόβλημα παρά το γεγονός ότι είχε γίνει ένα μικρό τεχνικό έργο εκτροπής του ρέματος Κουταλά. Χρειάζεται μια νέα μελέτη για το συγκεκριμένο σημείο και εδώ η Περιφέρεια, που είναι υπεύθυνη για την διευθέτηση των ρεμάτων, πρέπει να συμβάλλει για την οριστική επίλυση του προβλήματος. Δράττομαι της αφορμής για να θυμίσω ότι η Διοίκηση της Δύναμης Ζωής προχώρησε για πρώτη φορά στη μελέτη μεγάλων ρεμάτων – αποδεκτών και μάλιστα ορισμένα διευθετήθηκαν με αντιπλημμυρικά έργα. Θυμίζω επίσης ότι αφήσαμε μια πολύτιμη παρακαταθήκη ασφάλειας για τους πολίτες της Αττικής. 160 αντιπλημμυρικά έργα, προϋπολογισμού μισού δις ευρώ. Και μάλιστα προχωρήσαμε σε αυτά τα έργα υποδομής χωρίς να περιμένουμε ένα συνολικό Master plan αντιπλημμυρικών έργων από το αρμόδιο Υπουργείο, ως έπρεπε, που τώρα εκπονείται.

Δ&Π: Η κακοκαιρία «Ελπίδα» άφησε πίσω της σημαντικά προβλήματα, όπως πεσμένα δέντρα και καλώδια στον Υμηττό, τα οποία πολλαπλασιάζουν τον κίνδυνο πυρκαγιών το καλοκαίρι. Έχει έρθει το ζήτημα αυτό στην Περιφέρεια; Γνωρίζετε πως θα αντιμετωπιστεί; Ποια είναι η δική σας θέση;

Η κλιματική κρίση ήλθε για να μείνει. Και επιβάλλει ένα νέο σύστημα Πολιτικής Προστασίας με στιβαρό και αποτελεσματικό, κρατικό, κατά βάση μηχανισμό, που θα προλαμβάνει ουσιαστικά, θα αντιμετωπίζει αποτελεσματικά και θα ελέγχει όλο το Σύστημα. Ένα Σύστημα Πολιτικής Προστασίας με διασύνδεση με την επιστημονική κοινότητα. Και φυσικά με οριοθέτηση των αρμοδιοτήτων σε επιχειρησιακές – πρώτης γραμμής και υποστηρικτικές. Με την εγκατάσταση συστημάτων έγκαιρης προειδοποίησης για κάθε είδος καταστροφής, με τη δημιουργία επαγγελματικών στελεχών Πολιτικής Προστασίας, με την εκπόνηση ρεαλιστικών σχεδίων ασκήσεων Πολιτικής Προστασίας. Με ενσωμάτωση των καλών ευρωπαϊκών πρακτικών, προτάσεων και εμπειρίας. Όπως για παράδειγμα η Έκθεση Γκολντάμερ. Δυστυχώς, και στο θέμα αυτό, η κυβέρνηση Μητσοτάκη επέλεξε να αγνοήσει το έργο της κυβέρνησης Τσίπρα και να κινηθεί επιφανειακά και επικοινωνιακά. Η προσθήκη της “κλιματική κρίσης” στην ονομασία του Υπουργείου Πολιτικής Προστασίας, δεν ανταποκρίνεται σε καμία πραγματική πολιτική για ουσιαστικό μηχανισμό Πολιτικής Προστασίας, με συγκεκριμένο πλαίσιο συμμετοχής των Δήμων και των Περιφερειών και τους απαραίτητους πόρους. Αντ’ αυτών, η κυβέρνηση  ψήφισε τον Μάρτιο του 2020 έναν νόμο που στην πραγματικότητα άλλαζε μόνο τη δομή της ΓΓΠΠ, και τον οποίο ανέστειλε μετά από λίγους μήνες. Αποτέλεσμα; Εν έτει 2022 να ισχύει, ως βασικό σχέδιο Πολιτικής Προστασίας, ο «Ξενοκράτης» του 2003. Όλα αυτά η Δύναμη Ζωής τα έχει κατ’ επανάληψη θέσει τόσο στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής όσο και κάθε φορά που μας δίνεται βήμα στον δημόσιο διάλογο.

Δ&Π: Ποια είναι η θέση σας για το δίκτυο  μονοπατιών στον Υμηττό, που υπεγράφη από τον τότε Υπουργό κ. Χατζηδάκη;

Η ευθύνη για το Δίκτυο μονοπατιών στον Υμηττό σχετίζεται με τον διαδημοτικό φορέα ΣΠΑΥ που ασχολείται με το θέμα και το αρμόδιο Υπουργείο. Εμείς είμαστε θετικοί, γνωρίζω ότι ο φορέας έχει υποβάλλει σχετικά αιτήματα χρηματοδότησης σε χρηματοδοτικά εργαλεία που χειρίζεται το Υπουργείο Εσωτερικών και ελπίζω να έχουν θετική εξέλιξη μιας και είμαστε θετικοί για την δημιουργία ενός δικτύου μονοπατιών σε οποιονδήποτε ασφαλή ορεινό όγκο. Η Περιφέρεια αφού εκπονηθούν σχετικές μελέτες θα μπορούσε μέσω προγραμματικής σύμβασης να χρηματοδοτήσει τέτοιες πρωτοβουλίες.

Δ&Π: Ποιες ήταν οι παρεμβάσεις σας, κατά τη θητεία σας ως περιφερειάρχης, για τα θέματα του Δήμου μας;

Σε συνεργασία με τη Δημοτική Αρχή κάναμε πράξη πολλά έργα υποδομής, αναβάθμισης Παιδικών Χαρών, χώρων πρασίνου και αναψυχής, οδοποιίας, αθλητισμού, πολιτισμού, κοινωνικής αλληλεγγύης. Έργα που περίμεναν επί χρόνια οι κάτοικοι της πόλης. Και όπως ανέφερα στην αρχή το πράξαμε και στους 66 Δήμους τις Αττικής, χρηματοδοτώντας πάνω από το 50% του Τεχνικού τους Προγράμματος στις περισσότερες περιπτώσεις. Εμβληματική θέση έχει φυσικά η ανάπλαση των Προσφυγικών, ένα  έργο προϋπολογισμού 4 εκατομμυρίων ευρώ, που ήταν όνειρο ετών για την πόλη. Ένα έργο για το οποίο αισθάνομαι περήφανη και συγκινημένη γιατί με δική μας υπογραφή παραδώσαμε ένα έργο σε εκείνους που τους το χρωστούσε η νεότερη ιστορία. Ένα έργο που ειδικά σήμερα, έναν αιώνα από την Μικρασιατική καταστροφή, εγγράφεται σε μια σύγχρονη συνέχεια, εδώ στον Βύρωνα, την προσφυγούπολη, με τις ιδιαίτερες ιστορικές ρίζες που πλέον ατενίζει με νέα αισιοδοξία το μέλλον. Και στη Δύναμη Ζωής είμαστε περήφανες και περήφανοι που συμβάλλαμε σε αυτό. Και η στήριξή μας ήταν πολύπλευρη και αφορούσε έργα υποδομών. Χρηματοδοτήσαμε έτσι σειρά κρίσιμων αντιπλημμυρικών έργων, με κορυφαίο το κοινό αντιπλημμυρικό έργο, προϋπολογισμού 7.5 εκατομμυρίων, που επιλύει ένα μεγάλο και χρόνιο πρόβλημα προστασίας των γειτονιών στον Καρέα και την Ηλιούπολη. Ένα έργο που πρέπει πάση θυσία, χωρίς καμία καθυστέρηση να ολοκληρωθεί για να λυθούν τα προβλήματα που ταλαιπωρούν δεκαετίες τους πολίτες των δύο Δήμων. Η ευθύνη της σημερινής Διοίκησης της Περιφέρειας είναι μεγάλη. Δικαιολογίες δεν υπάρχουν.

Πέρα από τα έργα υποδομής, που δεν είναι μόνο αυτά που μόλις σας ανέφερα, σημαντικές είναι  και οι κοινωνικές δομές που χρηματοδοτήσαμε σε μια δύσκολη συγκυρία για τους συμπολίτες μας, που δυστυχώς συνεχώς επιδεινώνεται αντί να βελτιώνεται και στηρίξαμε και στους 66 Δήμους της Αττικής με κοινοτική χρηματοδότηση που θεωρούμε ότι θα συνεχιστεί και στην νέα προγραμματική περίοδο του ΕΣΠΑ. Σας προτείνω να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα socialattica.gr που παραμένει ενεργή, όπου θα διαπιστώσετε το μέγεθος στης στήριξης και του έργου που έγινε και τους ωφελούμενους των δομών αυτών που δυστυχώς αυξάνονται. Αναφέρομαι συγκεκριμένα στο Κέντρο Κοινότητας Βύρωνα, στο Κοινωνικό Παντοπωλείο στο Κοινωνικό Φαρμακείο.

Δ&Π: Πως εκτιμάτε τη μέχρι τώρα δράση της Περιφέρειας και του κ. Πατούλη σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Βύρωνας;

Δυστυχώς ούτε ο Βύρωνας αποτελεί εξαίρεση στον τρόπο που ασκεί διοίκηση η σημερινή Περιφερειακή Αρχή, που έχει σήμα κατατεθέν την έλλειψη προγράμματος, σχεδίου, λειτουργεί με αδιαφάνεια και απευθείας αναθέσεις, όπως ακριβώς η πολιτικά ομογάλακτη κυβέρνηση. Δεν είναι έτσι τυχαίο ότι μέχρι σήμερα δεν έχουμε δει να εντάσσεται ένα νέο έργο ή μια νέα δράση της Περιφέρειας Αττικής σχετικά με τον Δήμο Βύρωνα στο Πρόγραμμα Εκτελεστέων Έργων της Περιφέρειας Αττικής και στον Προϋπολογισμό της. Σε αντίθεση με τον κ. Πατούλη, που έκανε αντιπολίτευση στη Διοίκηση της Δύναμης Ζωής με εντυπωσιοθηρία και παραποίηση της αλήθειας, εμείς μιλάμε με στοιχεία. Και από τις φιλόξενες στήλες σας παρακαλώ να αναζητήσετε στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας τις αποφάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής για το Πρόγραμμα Εκτελεστέων Έργων και τον Προϋπολογισμό της Περιφέρειας και να διαπιστώστε αν υπάρχει κάτι διαφορετικό από τα έργα και τις δράσεις που χρηματοδότησε η Διοίκηση της Δύναμης Ζωής.

Δ&Π: Το Περιφερειακό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων (ΠΕΣΔΑ), που είχατε προτείνει, δεν βρήκε απήχηση στους δήμους, ούτε και στο Βύρωνα. Μπορείτε να μας πείτε γιατί;

Θεωρώ ότι αντιμετωπίσαμε δραστικά χρόνια, δομικά προβλήματα μιας κατάστασης που δεν περιποιεί τιμή για τη χώρα μας. Αναφέρομαι στη διαπίστωση Έκθεσης της Κομισιόν  για την Υλοποίηση των Περιβαλλοντικών πολιτικών της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, στην οποία τονίζεται ότι στην Ελλάδα η συντριπτική πλειοψηφία των απορριμμάτων των Δήμων, το 81%, οδηγείται στην ταφή ενώ το ίδιο ποσοστό στην ΕΕ ανέρχεται σε 31%. Αυτό ήταν άλλωστε και το αντικείμενο της συνάντησης που είχα με τον τότε  Επίτροπο Περιβάλλοντος της ΕΕ, Καρμένου Βέλλα. Η δική μας Διοίκηση, με πλήρη διαφάνεια και διαβούλευση, προχώρησε στη ριζική αναθεώρηση του Περιφερειακού Σχεδιασμού Διαχείρισης των Απορριμμάτων, ακριβώς στη βάση ενός νέου υποδείγματος για βιώσιμη, οικολογική, οικονομική διαχείριση των απορριμμάτων. Με έμφαση στις αρχές της κυκλικής οικονομίας, της ανακύκλωσης, της εγγύτητας, της αποκέντρωσης. Συνδράμαμε τους Δήμους για να εκπονήσουν με τη βοήθεια του ΕΔΣΝΑ, στη βάση της μεταρρύθμισης του Κλεισθένη 1, του άρθρου 228 (ν. 4555/2018), τα Τοπικά Σχέδια Διαχείρισης Απορριμάτων. Δυστυχώς το νήμα αυτών μεταρρυθμίσεων κόπηκε από τη σημερινή Διοίκηση της Περιφέρειας, που ασχολείται με την επικοινωνία και όχι με την ουσία, κατά το παράδειγμα του κ. Μητσοτάκη. Έτσι, όταν δεν καπηλεύεται το έργο της Δύναμης Ζωής στην Περιφέρεια και τον ΕΔΣΝΑ, εμφανίζοντας πχ ως δικά της απορριμματοφόρα και κάδους για βιοαπόβλητα και ανακύκλωση που είχε αποκτήσει η προηγούμενη Διοίκηση, όταν δεν εξάγγέλλει το 2020 “έτος ανακύκλωσης” για να το ξεχάσει μετά, η νυν Διοίκηση προχωρά σε πάρτι απευθείας αναθέσεων, με αδιαφανείς όρους. Ενώ αποφεύγει συστηματικά να φέρει προς συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο το θέμα, παρά το αίτημα σύσσωμης της αντιπολίτευσης.

Δ&Π: Από το 2001 σταθερά μπαίνουν οι ιδιώτες στην ανακύκλωση. Μάλιστα “σήμερα” είναι η κυρίαρχη τάση. Γνωρίζουμε πως εσείς είστε υπέρ της δημόσιας διαχείρισης. Τι κάνετε σε αυτό τον τομέα σήμερα και φυσικά ως περιφερειάρχης στο πρόσφατο παρελθόν;

Πράγματι είμαστε υπέρ της δημόσιας, αποκεντρωμένης διαχείρισης των αποβλήτων, με σαφές κοινωνικό και οικολογικό πρόσημο, σε συνεργασία με τους Δήμους και με κινητοποίηση των τοπικών κοινωνιών, που είναι ο αποφασιστικός παράγοντας για την επιτυχία ή την αποτυχία κάθε σχεδιασμού στα χαρτιά. Σήμερα η νυν Διοίκηση κινείται σε αντίστροφη τροχιά, μακριά από την ορθολογική διαχείριση, κεκλεισμένων των θυρών. Η Δύναμη Ζωής έχει καταγγείλει το έλλειμμα δημοκρατίας, είναι χαρακτηριστικό ότι το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΔΣΝΑ έχει συγκληθεί μια φορά σε δύο χρόνια!  Καταγγείλαμε την περιφρόνηση των Δήμων της Αττικής από μια Διοίκηση που έχει στόχο, όπως διαπιστώνουμε, την προώθηση ιδιωτικοποιήσεων και αντι-περιβαλλοντικών  επιλογών, τη διατήρηση του αίσχους της Φυλής. Και παράλληλα τη δημιουργία μας “Φυλής Νο 2” στο Σχιστό ενώ δημιουργούνται και οι προϋποθέσεις για την εισαγωγή της καύσης. Είμαστε στο πλευρό των τοπικών κοινωνιών, διεκδικούμε από τη Διοίκηση της Περιφέρειας διαφάνεια, λογοδοσία, βιώσιμη διαχείριση των αποβλήτων στη βάση των ευρωπαϊκών οδηγιών.

Δ&Π: Είναι γνωστή η άθλια κατάσταση που επικρατεί στη Φυλή, μέχρι και σήμερα. Ενώ ήταν από τις βασικές προγραμματικές σας θέσεις, κατά τη θητεία σας τελικά δεν προχωρήσατε στις απαιτούμενες αλλαγές. Γιατί;

Στην επιστολή που έστειλα προς τους Δημάρχους της Αττικής, τον Οκτώβριο του 2014, τόνιζα ότι “χρειάζεται η σταδιακή μεταφορά δραστηριοτήτων της ΟΕΔΑ Φυλής ή και των εγκαταστάσεών της καθώς και το οριστικό κλείσιμό της, στο πλαίσιο ενός συγκεκριμένου, αυστηρού χρονοδιαγράμματος”. Στην κατεύθυνση αυτή τον Δεκέμβριο της ίδιας χρονιάς ακυρώσαμε το αντιπεριβαλλοντικό και αντιευρωπαϊκό σχέδιο των ΣΔΙΤ για τις 4  υπερδιαστασιολογημένες μονάδες επεξεργασίας σύμμεικτων με ΣΔΙΤ που θα δέσμευαν τους ΟΤΑ για 3 δεκαετίες τουλάχιστον. Σχεδιασμό που δεν διασφάλιζε καν ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, γιατί δεν πληρούσε τις σχετικές αιρεσιμότητες της Κομισιόν περί διαλογής στην πηγή, ανακύκλωσης, κυκλικής οικονομίας, κ.α. Σχεδιασμό που είχε δρομολογήσει με συνθήκες πλήρους αδιαφάνειας η προηγούμενη διοίκηση του ΕΔΣΝΑ και υπηρετούσε ακριβώς τη διαιώνιση της ΟΕΔΑ Δυτικής Αττικής ως εσαεί κύριου υποδοχέα του 85% των παραγομένων αποβλήτων. Αναθεωρήσαμε ριζικά τον ΠΕΣΔΑ, διασφαλίζοντας τη χρηματοδότησή του και θέτοντας τις βάσεις για το προοδευτικό κλείσιμο της Φυλής στο πλαίσιο μιας νέας, οικονομικά και οικολογικά, δίκαιης και βιώσιμης, αποκεντρωμένης διαχείρισης στη βάση των αρχών της κυκλικής οικονομίας, της διαλογής στην πηγή, της ανακύκλωσης. Ο σχεδιασμός απέκλεισε νέους ΧΥΤΑ. Και, στο πλαίσιο της δημοκρατίας, της δίκαιης κατανομής των ευθυνών και των ωφελειών καθώς και της προστασίας του περιβάλλοντος, προωθούσε τη χωροθέτηση 6 μονάδων κυκλικής οικονομίας και 3 ΧΥΤ Υπολειμμάτων, που η ωρίμανση και ένταξή τους σε χρηματοδοτικά εργαλεία σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία είχε εξασφαλιστεί.  Στόχος η μείωση του περιβαλλοντικού, μεταφορικού και κλιματικού αποτυπώματος. Κάναμε βήματα προόδου αλλά δυστυχώς δεν προλάβαμε να προχωρήσουμε την ενημέρωση των πολιτών και να υλοποιήσουμε τη χωροθέτηση των βασικών εγκαταστάσεων επεξεργασίας. Αυτή όμως δεν είναι δικαιολογία για τη σημερινή Διοίκηση που έκοψε το νήμα, ακύρωσε τη σημαντική δουλειά που είχαμε κάνει και ισοπεδώνει το Σχεδιασμό μας, γιγαντώνοντας την εγκατάσταση της Φυλής, όπου θα καταλήγει το σύνολο των αποβλήτων της Αττικής.

Δ&Π: Θα διεκδικήσετε ξανά την περιφέρεια;

Όπως έκανα και στο παρελθόν, έτσι θα πράξω και σήμερα. Τον Μάρτιο του 2014 παραιτήθηκα από τη βουλευτική έδρα για να δώσω τη μάχη της Περιφέρειας Αττικής, όταν οι δημοσκοπήσεις μας έφερναν εκτός του δεύτερου γύρου. Το ίδιο θα κάνω και σήμερα. Αυτό σημαίνει ότι θα δώσω τη μάχη από όπου κριθεί απαραίτητο από το κόμμα που υπηρετώ από το 1996, όταν τότε είχαμε Συνασπισμό, και αργότερα, ξεκινώντας από διαφορετικές αφετηρίες της πληθυντικής αριστεράς, από τις 11 συνιστώσες και το Χώρο Διαλόγου και Κοινής Δράσης, φθάσαμε στον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, όπως τον ξέρουμε σήμερα. Και να υπογραμμίσω τη σημασία που έχει το γεγονός ότι όταν οι νέοι και οι νέες βλέπουν τους ανθρώπους που ασχολούνται με τα κοινά, να αντιμετωπίζουν αυτή την ενασχόληση ως καριέρα, πηγαίνοντας από σκαλοπάτι σε σκαλοπάτι, οδηγούνται στην αποστασιοποίηση από την πολιτική. Και αυτή η αντι-πολιτική έκφραση είναι σοβαρή απειλή για τη Δημοκρατία.  Και ειδικά σήμερα για εμάς στον ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ ο αντίπαλός μας δεν είναι μόνο ο κ. Μητσοτάκης αλλά το “όλοι ίδιοι είναι”, που ακριβώς τροφοδοτεί ο Πρωθυπουργός. Για εμένα σήμερα το πιο σημαντικό είναι να εμπλακούν περισσότερο οι γυναίκες, οι νέες γυναίκες στην πολιτική, σε όλα τα επίπεδα. Για αυτό άλλωστε ήταν και πολύ σημαντική η καταστατική αλλαγή που υιοθέτησε ο ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ με την καθιέρωση του 50% – 50% στα όργανα, στα ψηφοδέλτια. Μια καινοτόμα επιλογή που δημιουργεί σοβαρές προϋποθέσεις συμμετοχής περισσότερων γυναικών στα δημόσια πράγματα.

Δ&Π: Πρόσφατα στις 16/6, το δικαστήριο σας αθώωσε για τις καταστροφές στη Μάνδρα και για τις δύο κατηγορίες. Την παράβαση καθήκοντος και το αδίκημα της ανθρωποκτονίας εξ αμέλειας. Θα θέλατε να αναφερθείτε στην απόφαση αυτή και στη δικαίωσή σας;

Όπως έχω αναφέρει ήδη με δήλωσή μου “Όταν έχει συμβεί μια τραγωδία δεν υπάρχουν περιθώρια ούτε στιγμιαίας χαράς ούτε προσωπικής δικαίωσης” Η σκέψη όλων μας βρίσκεται στη μνήμη των θυμάτων και τις οικογένειές τους. Και ο ειλικρινέστερος τρόπος να τιμήσουμε τη μνήμη τους περνάει μέσα από τις πρωτοβουλίες όλων όσοι έχουμε θέση ευθύνης. Αντί λοιπόν να εργαλειοποιούνται οι τραγωδίες, με στόχο την εξόντωση πολιτικών αντιπάλων, οφείλουμε όλοι να «σκύψουμε» στο πρόβλημα και να εξετάσουμε πως θα αντιμετωπισθεί η επερχόμενη λαίλαπα των ακραίων καιρικών φαινομένων. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω όλους τους πολίτες που με στήριξαν, τις συντρόφισσες και τους συντρόφους του κόμματός μου καθώς και τον Πρόεδρο για την εμπιστοσύνη με την οποία με περιέβαλε”. Τέλος όσον αφορά το σκέλος της απόφασης, που σχετίζεται με τα στελέχη της Περιφέρειας, πιστεύω ότι στον δεύτερο βαθμό θα αναδειχθεί πλήρως ότι ανταποκρίθηκαν στα καθήκοντά τους, όπως άλλωστε κρίθηκε και από τα πορίσματα των σχετικών διοικητικών ελέγχων.

sex videos mark woods slowly slid his rod in latinas ass.
jav videos
phim sec granny mature enjoys riding and rimming.